Dàt wist ik....
Maar functioneel, mèt uit-stand poten en de bemanning er omheen, moet het een enòrm schouwspel zijn om neer te zetten.
Nog los van het feit of het schietend is of niet....
We hebben inmiddels al héél wat projectjes voorbij zien komen die statisch zijn en tòch de moeite waard zijn om te bouwen en / of te zien.
Volgens mij ( en ik ben er wegens reizen etc. nooit bij geweest ) is het nog best schrikken als àlles bij-één gezet zou worden in Zetten wat er ooit gebouwd is door een ieder.....
De Famo is trouwens ook al eens RC neergezet hè..? Zag ik een keer voorbij flitsen op You-Tube©.
Nu we het over allerhande modellen heben, ik heb met Leonard geregeld dat de Flak 88 dio uiteindelijk richting Texel gaat om e.e.a. te versterken....
Weet je dat het onderhand onmogelijk is het hele arsenaal wat hier staat, überhaupt naar een lokatie te verplaatsen?
Wat ik mij bedacht... Kun jij ( Reinier ) niet eens een collage plaatsen van wàt jij de laatste jaren zoal gebouwd hebt ? Niet zozeer een bouw beschrijving, maar een foto rapportage van alle eind resultaten.
Volgens mij levert dat inmiddels een prachtig album op.......
Zomaar een idee hoor.
Maar het lijkt mij wel de moeite waard om eens te plaatsen !