RENOVATIE VAN EEN VROEGE TIGER I
-
Rob van Montfoort
- Contacteer:
Re: RENOVATIE VAN EEN VROEGE TIGER I
GP batterijen zijn bijna overal wel te koop zelfs bij de Gamma.
-
Johan van den Hoven
Ook hier GP accu's in de zender. Hoe meer mA hoe beter.
GP accu's zijn oa te koop bij Paradigit (=computerzaak) filialen.
GP accu's zijn oa te koop bij Paradigit (=computerzaak) filialen.
-
John Mus
bedankt voor jullie vlotte antwoorden nu las ik in 1 van de vele topics iets over een duitse panzer divisie, ik wil me daar eigenlijk wel bij aansluiten maar dan moet ik natuurlijk niet met een desert tiger komen iemand de kleurstelling en schema vor me?
-
Eelke Dijkstra
Hoi John,
Hier de kleuren voor je ambush sceme: gehele model Dark green xf- 61, daarover grote vlekken red brown, xf-64 en grote vlekken dark yellow, xf- 60. vervolgens stipjes spuiten in alle drie de kleuren over de grote vlekken.Geeft onderstaande resultaat:

M.vr.gr., Eelke.
Hier de kleuren voor je ambush sceme: gehele model Dark green xf- 61, daarover grote vlekken red brown, xf-64 en grote vlekken dark yellow, xf- 60. vervolgens stipjes spuiten in alle drie de kleuren over de grote vlekken.Geeft onderstaande resultaat:

M.vr.gr., Eelke.
-
John Mus
heel erg tof van je bedankt voor de foto hier de mijne:

hij is nog under construction

hij is nog under construction
-
Eelke Dijkstra
Wordt mooi John, aanwinst voor de divisie.

-
John Mus
Ik heb vandaag de Tiger getest, ik heb echter heel wat problemen de muizen ja ik heb wilde muizen op zolder en deze hebben mijn bekabeling van de mitraleur, en van de loop op neer kapot gevreten dus deze functies doen het niet. Ik ben van de achterkant rechts het spatbord kwijt en de uitlaat systeem.
Het goede nieuws is dat de overige functies het wel doen, en dat ik er een filmpje van heb gemaakt.
Ik zou graag antwoord willen op de volgende vragen:
1) Zijn de bovengenoemde spullen die ik mis los te verkrijgen?
2) Mag je hier youtube filmpjes plaatsen?
3) Ik heb bij iemand hier op de site een emmertje en dat soort zaken gezien waar kun je die kopen?
4) Kun je in Arnhem (17 mei) ook spullen kopen, en misschien zelfs een nieuwe tank?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
Het goede nieuws is dat de overige functies het wel doen, en dat ik er een filmpje van heb gemaakt.
Ik zou graag antwoord willen op de volgende vragen:
1) Zijn de bovengenoemde spullen die ik mis los te verkrijgen?
2) Mag je hier youtube filmpjes plaatsen?
3) Ik heb bij iemand hier op de site een emmertje en dat soort zaken gezien waar kun je die kopen?
4) Kun je in Arnhem (17 mei) ook spullen kopen, en misschien zelfs een nieuwe tank?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden
-
Sjirk van der Meer
je kan spat borden, kopen in foto ech als ik het goed heb gezien op meerdere sites (fenders, niet schurtzen).
bij tank toko kan je emertjes, pakjes, gereedschap zakjes en kistjes halen.
bij tank toko kan je emertjes, pakjes, gereedschap zakjes en kistjes halen.
-
Hendrik Prins
graagJohn Mus schreef: 2) Mag je hier youtube filmpjes plaatsen?
-
John Mus
hier het filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=3Mo2wxuZzpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=3Mo2wxuZzpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- marc ketelaar
- Contacteer:
bij axels modelbouw kun je spare parts bestellen van tamiya
http://www.axels-modellbau-shop.de/kata ... y:::1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.axels-modellbau-shop.de/kata ... y:::1.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
John Mus
Moderator: Gelet op het feit dat het hier om een club gaat voor 1/15 en 1/16 modellen en als daarbij iedereen zijn 1/35 modellen gaat laten zien het eind zoek raakt, is deze topic is verwijderd. Voor 1/35 modellen zijn andere bijzonder geschikte forums/sites.
-
John Mus
Zou wel zo netjes zijn van de moderator om dit even bekend te maken via een PM zo ga je niet met leden om en zeker niet met aspirant leden graag een reaktie via PM
Dit is overigens meten met 2 maten ik heb al eerder foto's gezien van 1/35 maar ook 1/18 maak even duidelijkere regels!!!
Dit is overigens meten met 2 maten ik heb al eerder foto's gezien van 1/35 maar ook 1/18 maak even duidelijkere regels!!!