4e International Panzer Treffen in Florstad

Overleg over club bijeenkomsten en andere club gerelateerde zaken
Plaats reactie
Rob Wernars
BTN Erelid
Contacteer:

4e International Panzer Treffen in Florstad

Bericht door Rob Wernars »

Dames en heren ook,

Uli heeft mij gevraagt het volgende bericht te vertalen:
Als er genoeg interesse bestaat wordt er een 2 daagse meeting georganiseerd op 22 & 23 augustus in de Grillplatz in de Kellerstrasse in Florstadt. Bijdrage in de kosten is €15, waarbij er €10 wordt terug gegeven aan waardebonnen voor de Barbeque, bier of frisdrank. Hotelkamers kunnen worden geboekt in de Florstadter Hoff en Haus Ilse. De kosten hiervoor zijn €25, inclusief ontbijt. Er kunnen kamers geboekt worden vanaf 21 augustus.

Iedereen kan hieraan deelnemen, of je nu Henlong, Matorro, Tamiya of wat je dan ook rijdt of bezit.
Er is geen losse verkoop van Wecohe producten, alleen vooraf bestelde spullen worden verhandeld.
Wecohe stelt alleen het terrein, eten & drinken, tafels, stoelen & tenten en stroom ter beschikking.
Voor de rest is een ieder vrij om te gaan en staan waar hij wil. Parkeerplaatsen zijn er genoeg op het terrein.

Alleen bij voldoende aanmeldingen gaat de meeting door!

Met vriendelijke groeten,
Het Wecohe Team.

Tot zover het bericht.

Aanmeldingen kunnen via deze topic gedaan worden tot 12 Juli. Dan is er een week de tijd om de €15 euro (en eventueel het geld voor een overnachting!) naar mij over te maken, en de inschrijving sluit op 19 Juli. En in augustus kan er gesproken worden over carpoolen en zo. Voor alle duidelijkheid: heb je eenmaal betaald, dan zit je er aan vast, of met andere woorden: als je niet kan komen ben je je geld kwijt. Helaas zijn we door schade en schande wijs geworden dat er veel mensen die zeggen te komen niet verschijnen, terwijl er wel eten en drinken is ingekocht!

Ikzelf (en een paar andere BTN leden) ben al een paar keer op de Treffen aanwezig geweest. En ik vind het altijd gezellig, veel te zien, veel te bepraten, lekker bieren en zo. Maar het moet worden gezegt: er wordt weinig gereden met de tanks.
Maar vaak als er een paar mensen begonnen, kwamen er steeds meer tanks bij. Echter zo druk als bij een BTN meeting was het nooit!

Hier een topic van verleden jaar!
http://www.battletanksnederland.nl/phpB ... =17&t=2339" onclick="window.open(this.href);return false;
En nog een:
http://www.battletanksnederland.nl/phpB ... =17&t=1363" onclick="window.open(this.href);return false;
En wat foto's:
http://www.battletanksnederland.nl/phpB ... lit=Wecohe" onclick="window.open(this.href);return false;

GRRoet'n,
Rob
Erik de Haas
Contacteer:

Re: 4e International Panzer Treffen in Florstad

Bericht door Erik de Haas »

@ Rob

Net zoals voorgaande twee jaren ben ik weer van de partij.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast