Vergeltungswaffen-1
-
leonard van Teeffelen
Re: Vergeltungswaffen-1
Nou Farid,
de Sherman vordert langzaam, het is de bedoeling dat hij nog voor het eind van 2009 klaar is.
Op het moment staat het even stil, omdat ik weer eens flink aan het trainen ben op de mountainbike. zodra ik de kans krijg leen ik even een frees-machine van m,n baas en dan kan ik de vorken afwerken.
daarna is het alleen nog de toren bouwen en wat kleine dingen aan de tank zelf en dan natuurlijk de hele handel spuiten.
groeten Leonard
de Sherman vordert langzaam, het is de bedoeling dat hij nog voor het eind van 2009 klaar is.
Op het moment staat het even stil, omdat ik weer eens flink aan het trainen ben op de mountainbike. zodra ik de kans krijg leen ik even een frees-machine van m,n baas en dan kan ik de vorken afwerken.
daarna is het alleen nog de toren bouwen en wat kleine dingen aan de tank zelf en dan natuurlijk de hele handel spuiten.
groeten Leonard
-
Roy Steinfort
Ziet er mooi uit. mooi strak gespoten. Eng ding om te bedenken dat zo1 in de nacht door de hemel knetterd.
-
Peter Dierckx
- Contacteer:
nog enger als zo'n ding achter de hoek neerkomt, zoals mijn moeder overkwam en een paar 10.000 Antwerpenaren met haar...

"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP)
moderator BTB