een jagdpanther groter als mij zoon.......................
-
Maarten Havinga
Re: een jagdpanther groter als mij zoon.......................
@Harry Hofstede: http://www.rctank.jp/index-e.htm
staan ook prijzen bij, worden compleet, en geschilderd afgeleverd....
Groeten, Maarten Havinga.
staan ook prijzen bij, worden compleet, en geschilderd afgeleverd....
Groeten, Maarten Havinga.
-
Ton (Scale-line)
hallo allemaal,
om even terug te komen op mijn jagend panthertje als hij straks af is zal ik wat filmpjes plaatsen.
voor ons als Hollanders zo'n beestje kost ongeveer volledig kompleet (full option) 2500,00 euro
dit jaar ga ik ook nog voor de lefhebbers een halftrack Duits en USA en Jaghdtiger, tiger I en II, de stug III, een elefant, een ....... naar nederland halen
als basis kit ongeveer 1000,00 euro verkoop
als laatste een berichtje voor Farid/Kevin sorry dat ik het zeg we gebruiken allemaal onze eigen naam hier,
nogmaals sorry dat ik het zeg maar ben jij een uitzondering hier of.......
kom niet aan met dat is mijn naam, als je mij mailt gebruik je wel je naam kevin, Kevin Roos
ik moest het toch even kwijt normaal zou ik zeggen ....... maar het stoort me
verder met vriendelijke groet
Ton
om even terug te komen op mijn jagend panthertje als hij straks af is zal ik wat filmpjes plaatsen.
voor ons als Hollanders zo'n beestje kost ongeveer volledig kompleet (full option) 2500,00 euro
dit jaar ga ik ook nog voor de lefhebbers een halftrack Duits en USA en Jaghdtiger, tiger I en II, de stug III, een elefant, een ....... naar nederland halen
als basis kit ongeveer 1000,00 euro verkoop
als laatste een berichtje voor Farid/Kevin sorry dat ik het zeg we gebruiken allemaal onze eigen naam hier,
nogmaals sorry dat ik het zeg maar ben jij een uitzondering hier of.......
kom niet aan met dat is mijn naam, als je mij mailt gebruik je wel je naam kevin, Kevin Roos
ik moest het toch even kwijt normaal zou ik zeggen ....... maar het stoort me
verder met vriendelijke groet
Ton
- Robert Voogt
- Contacteer:
Het zijn toch wel enorme bedragen, maar het zijn dan ook enorme Tanks!
-
Jan Pieter van den Berg
Farid en Kevin zit wel een verschil tussen lol 
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hi guys,
Onze Japanse vrienden zijn de dealer van Alex Shlahkter. De "full-option" is toch wel een beetje duurder en bovendien niet wat wij van Tamiya gewend zijn.
Onze Japanse vrienden zijn de dealer van Alex Shlahkter. De "full-option" is toch wel een beetje duurder en bovendien niet wat wij van Tamiya gewend zijn.
Groetjes,
Ad
Ad
-
Robert Voermans
Hallo Ton,
Ik kom elke keer weer terug bij dit draadje over je "tankje". Ben ook naar je webwinkel geweest en en zie daar een aantal 1/6 voertuigen. Nu staat op foto's van deze voertuigen (en volgens mij ook de figuren op je tank) een website: http://www.onlinedid.com. Komt hier jouw tankje ook vandaan? Voor zover ik kan zien, zijn die dingen van metaal en geschilderd.
Ik ben erg benieuwd hoe je hiermee verder gaat! Ziet er goed uit!
Ik kom elke keer weer terug bij dit draadje over je "tankje". Ben ook naar je webwinkel geweest en en zie daar een aantal 1/6 voertuigen. Nu staat op foto's van deze voertuigen (en volgens mij ook de figuren op je tank) een website: http://www.onlinedid.com. Komt hier jouw tankje ook vandaan? Voor zover ik kan zien, zijn die dingen van metaal en geschilderd.
Ik ben erg benieuwd hoe je hiermee verder gaat! Ziet er goed uit!
-
FaridR
Re: een jagdpanther groter als mij zoon.....................
Jan Pieter van den Berg schreef:Fareen:
Laatst gewijzigd door FaridR op 01 dec 2014, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Stefan Bosma
ff off topic dat zoek plaatje dat is die naakte vrouw achter het glas van dat huis. ton gluiperd , je bent wat vergeten er staat geen bordje met de tekst bordeel ,trouwens er lezen ook kinderen dit forum gr 
-
Ton (Scale-line)
he hallo daar tankers,
even terug naar het zoekplaatje, als antwoord elke naakte vrouw die toevallig achter een raam loopt of even staat,
werkt nog niet als H..R ,dus het bordeel kun je vergeten, zie het geheel en je zou mijn dio snappen.
En elk kind kan of als ze al zo ver zijn dat ze deze site kunnen bezoeken meer bloot op de de pc of tv zien,
als dat hier te zien is.
vriendelijke groet Ton
P.S oja nog even aan idereen pas op dat je niet per ongeluk naakt langs een raam loopt al je het maar even
stel dat onze Randy er met de camera staat,
een gewaarschuwd mens .........
even terug naar het zoekplaatje, als antwoord elke naakte vrouw die toevallig achter een raam loopt of even staat,
werkt nog niet als H..R ,dus het bordeel kun je vergeten, zie het geheel en je zou mijn dio snappen.
En elk kind kan of als ze al zo ver zijn dat ze deze site kunnen bezoeken meer bloot op de de pc of tv zien,
als dat hier te zien is.
vriendelijke groet Ton
P.S oja nog even aan idereen pas op dat je niet per ongeluk naakt langs een raam loopt al je het maar even
stel dat onze Randy er met de camera staat,