Hallo,
Er heeft hier vast wel iemand ervaring met de loop van een Tiger verlengen.
Ik heb bij mijn HL Tiger een verlengstuk voor de loop zitten maar weet niet precies hoe je die er tussen zet.
Het maakt mij niks uit als de schietfunctie niet behouden blijft...
Bas
Loop verlengen
-
Richard de Vries
Re: Loop verlengen
Hey Bas
Als je de loop wil verlengen moet je het volgende doen
Gezien vanuit de koepel snij / zaag je de loop door waar het dikste gedeelte van de loop overgaat naar dunnere
Pas wel op dat je alleen het plastic doorsnijd en niet het aluminium buisje die in de loop zit
Als je hem rondom doorgesneden kun je de loop naar voren schuiven
Je ziet nu een aluminium buisje hier schuif je eerst het bij je tank geleverde verlengstukje en dan weer de loop op
Een beete lijm hier en daar en een beetje bijwerken en je bent klaar
Maar je had overigs ook de zoek funktie forum kunnen gebruiken hoor volgens mij is er al verder over geschreven
Sucses er mee
Als je de loop wil verlengen moet je het volgende doen
Gezien vanuit de koepel snij / zaag je de loop door waar het dikste gedeelte van de loop overgaat naar dunnere
Pas wel op dat je alleen het plastic doorsnijd en niet het aluminium buisje die in de loop zit
Als je hem rondom doorgesneden kun je de loop naar voren schuiven
Je ziet nu een aluminium buisje hier schuif je eerst het bij je tank geleverde verlengstukje en dan weer de loop op
Een beete lijm hier en daar en een beetje bijwerken en je bent klaar
Maar je had overigs ook de zoek funktie forum kunnen gebruiken hoor volgens mij is er al verder over geschreven
Sucses er mee
-
Bas van Ruitenbeek
Bedankt Richard...
Ik had de zoek functie al gebruikt met de trefwoorden: "Loop" en "verlengen" maar kreeg zoveel hits dat ik het maar even zo heb gedaan!
Bedankt voor de uitleg!
Bas
Ik had de zoek functie al gebruikt met de trefwoorden: "Loop" en "verlengen" maar kreeg zoveel hits dat ik het maar even zo heb gedaan!
Bedankt voor de uitleg!
Bas
-
Johnny Knegt
Ik heb mijn loop net wat anders verlengt, om 'm straks met een recoil te kunnen gebruiken...
1: Loop met mantel uit koepel monteren.
2: alubuis eruit trekken.
3: loop doorhalen op 2 plaatsen, vlak voor de mantel en vlak voor de loop overgaat in het smallere stuk.
4: aluminium verlengstuk tussen de 2 stukken plastic loop monteren.
5: mantel uitboren & glad schuren zodat het dikke stuk loop er soepel ingaat.
6: alubuis weer door loop steken en verder afmonteren.
Op die manier zit er ook geen duidelijke naad in het verlengde stuk loop.
Gegroet,
Johnny.
1: Loop met mantel uit koepel monteren.
2: alubuis eruit trekken.
3: loop doorhalen op 2 plaatsen, vlak voor de mantel en vlak voor de loop overgaat in het smallere stuk.
4: aluminium verlengstuk tussen de 2 stukken plastic loop monteren.
5: mantel uitboren & glad schuren zodat het dikke stuk loop er soepel ingaat.
6: alubuis weer door loop steken en verder afmonteren.
Op die manier zit er ook geen duidelijke naad in het verlengde stuk loop.
Gegroet,
Johnny.