even correctie, de vintage KT van Tamiya werd later uitgebracht dan de Leo en Sherman. Als ik mij niet vergis moet dit '81, '82 of '83 geweest zijn, niet '74... Heb deze vrij snel gekocht voor toen 12.000 BEF, zijn ong. € 300. Best wel veel in die tijd. Hij staat nu nog steeds te blinken in mijn hobbykamer, te wachten op nieuwe rupsbanden. Ik heb daar best veel plezier mee beleefd. Ik reed toen met een 6V, 6,5 Ah batterij en kon zo toch een dik halfuur ploeteren

.
Hij heeft idd maar 1 motor een RS540, toen standaard op vele racewagentjes en buggy's, maar voldeed perfect zijn taak. Ik heb wel last gehad van het doorslippen van de 2 aandrijftandwielen, maar heb dit toen opgelost met 3 gaatjes door te boren en 3 stukjes imbussleutel in te steken. Tot nu houdt dit dus. Hij heeft wel al een tijdje niet meer gereden, maar in het slechtste geval moet de motor vervangen worden. Maar er staan nog veel dingen op het 10 jaren plan en eerst wil ik mijn Panther afkrijgen...
@ Bas: Ik wens je in elk geval veel plezier met je vintage

"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP)
moderator BTB