Nieuwe Tijger

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Rob Wernars
BTN Erelid
Contacteer:

Nieuwe Tijger

Bericht door Rob Wernars »

Boer'n, Burgers en buitenlui,

Hier mijn laatste aanwinst: Stroepie de poes!
Tot maandag woonde ze in het Haagse Dierenasiel, en nu bij mij.
Omdat dit mijn eerste poes is heb ik een rustig exemplaar van 13 maanden oud uitgekozen die dol is op knuffelen. Tot nu toe hebben we het zeer naar onze zin (lees: ik ben niet gebeten of gekrabt, Stroepie spint zich schor!)
En dan nu de plaatjes:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

GRRoet'n,
Rob
Bas van Ruitenbeek

Re: Nieuwe Tijger

Bericht door Bas van Ruitenbeek »

Gefeliciteerd,

Altijd goed om er eentje uit het asiel te halen!!!

B
Hendrik Prins

Bericht door Hendrik Prins »

ahhh... wat schattig!
Mark de Kock

Bericht door Mark de Kock »

Ahh, wat leuk.
Ga je deze nog airbrushen in een mooi camo-patroon? en de pootjes vervangen door metalen klauwtjes?
Het voordeel is wel dat deze tiger al volledig is voorzien van een BattleSystem : Chessygrin : : Chessygrin :

Afbeelding
Afbeelding
Olaf Pepping

Bericht door Olaf Pepping »

Ook ik heb een tijger, en die het geweldig vind om mijn tanks aan te vallen, zeg maar er aan knagen.
heb daardoor al mijn tanks wat hoger moeten zetten, maar ook dat helpt niet altijd. : Andry : : Andry :

Maar toch blijft het een lief beestje.
Hopelijk heb je veel plezier van je kat, net zoals wij, al bijna 8 jaar. die van ons is trouwens ook uit het asiel.
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Hoi Rob gefeliciteerd met jou wijze beslissing om hem/haar uit het asiel te halen. Let wel ook deze hobby is besmettelijk. Ik heb er op het ogenblik met twee logees er bij, al zes rondlopen. Wel heel gezellig.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gideon van der Giessen

Bericht door Gideon van der Giessen »

Hatsjoe!!!

Gefeliciteerd Rob!!!! Ben wel allergisch voor katten maar dat maakt niet uit!!!! kom hem/haar/het snel eens bekijken.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast