Oddball's Sherman Firefly
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
John Canton
-
John Canton
Hey Thymen,
Ben ik nog een keer...
Hier nog een interesant linkje,maar ken je misschien al...
http://www.tanxheaven.com/ljs/fireflyljs/fireflyljs.htm
Greetz...grrr..
Ben ik nog een keer...
Hier nog een interesant linkje,maar ken je misschien al...
http://www.tanxheaven.com/ljs/fireflyljs/fireflyljs.htm
Greetz...grrr..
-
Gijs Briene
- Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
John Canton
Hè Thymen
Ziet er al mooi uit !
Ook netjes gespoten...
Wordt een mooie US Firefly...
Jammer dat ik hem gisteren niet kon bewonderen....
Misschien dan maar de 8ste April,in Arnhem ?
Neem ik dan het boek voor je mee,en als je hem nog nodig hebt die MY-4... maar ik kan het onderdeeltje ook naar je opsturen...zeg maar..
Greetz...grrr...
Ziet er al mooi uit !
Ook netjes gespoten...
Wordt een mooie US Firefly...
Jammer dat ik hem gisteren niet kon bewonderen....
Misschien dan maar de 8ste April,in Arnhem ?
Neem ik dan het boek voor je mee,en als je hem nog nodig hebt die MY-4... maar ik kan het onderdeeltje ook naar je opsturen...zeg maar..
Greetz...grrr...
-
Jan v/d Velden
Hoi,Thymen Bouma schreef:De laadplug is eindelijk ingebouwd, samen met de nieuwe versterker. De versterker heeft een voedingsspanning nodig tussen de 6 en 18V, de accu geeft 7.6V dus die zouden het samen goed moeten kunnen vinden. Not. Om onverklaarbare redenen weigert de versterker dienst met de accu, een trafo van m'n modelbaan die ook 7.6V uitbraakt vind ie wel goed. Na wat overleg met een vriend die electrotechniek studeert, heb ik besloten 't ding mee naar school te slepen en aan een ossiloscoop te hangen. Hopelijk kan ik dan zien wat het verschil is tussen beide spanningen, en waarom ie het niet doet op de accu. Het alternatief is een 9V batterij erin te zetten, maar het leek me juist zo handig om gewoon de accu van de tank zelf te gebruiken.
Wordt vervolgt...
Thymen
Heb je rekening gehouden met gelijkstroom (accu) of wisselstroom (net/stopcontact);er kunnen de gekste dingen gebeuren als je deze door elkaar haalt
Succes,
Jan
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Peter Kapteyn
- Contacteer:
Ik denk dat de speaker meer rendement gaat geven en beter klinken als je deze in een klein kastje maakt. Dan heeft ie meer klankkast dan nu.
ook zal het minder blikkerig klinken.
http://electronics.howstuffworks.com/speaker9.htm
Het is maar een tip
ook zal het minder blikkerig klinken.
http://electronics.howstuffworks.com/speaker9.htm
Het is maar een tip
-------------------------------------------------------
Kapteijn Klassieke Automobielen
Restauratie - Revisie - Onderhoud - Modificatie
www.kapteijn-bv.nl
Kapteijn Klassieke Automobielen
Restauratie - Revisie - Onderhoud - Modificatie
www.kapteijn-bv.nl
-
devlin
Re: Oddball's Sherman Firefly
mooi tankje
wil misschien ooit ook een keer een tamiya sherman halen. maar effe over jouwe. geluid klikt niet echt lekker op het filmpje maar ik andere echte gehoord dus klikt jouwe ook denk ik zo. En mooi muziek sabaton goede band.
wil misschien ooit ook een keer een tamiya sherman halen. maar effe over jouwe. geluid klikt niet echt lekker op het filmpje maar ik andere echte gehoord dus klikt jouwe ook denk ik zo. En mooi muziek sabaton goede band.
-
FaridR
het laatste bericht was bijna 1 jaar geleden, dan hoef je dus echt niet te reagerendevlin schreef:mooi tankje
-
devlin
lol niet gezien
maar ik ben ook maar net een paar dagen op het forum
maar ik ben ook maar net een paar dagen op het forum
- Adrie Baak
- Contacteer:
Dat vind ik een beetje rare stelling van je Farid, als ik ergens op wil reageren ook als het onderwerp al jaren oud is, dan doe ik dat gewoon.Farid Roos schreef:het laatste bericht was bijna 1 jaar geleden, dan hoef je dus echt niet te reageren
Misschien vind de starter van het onderwerp, het juist wel leuk als er nog vragen/tips of opmerkingen over zijn onderwerp komen.
Just a thought
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres