Ik heb een probleem, tijdens het installeren van het recoil-systeem had ik wat moeilijkheden. Zoals waarom er een kabel (zwart) naar het led-lampje naast de loop liep, daarvanuit een rode naar de schakelaar bovenin. Echter ik heb geen led-lampje daar meer zitten.
Daarna was ik vergeten het zwarte stroomdraadje aan te sluiten op de stroomkabels die direct uit de batterij komen.
Verder had ik ook problemen bij de geel-groen-rood kabels. De groene en de gele kon ik makkelijk solderen, maar het gedeelte waar de rode kabel op gesoldeerd moest worden was afgebroken. Die heb ik dus direct op de zwarte kabel gesoldeerd (zie foto).
Toen deed en het terugtrekken van de loop en het op en neer gaan van de loop.

Later heb ik de koepel er even af moeten halen, heb alles weer terug gesoldeerd, maar nu doet het terugtrekken niet meer, de tank schiet alleen een stukje achteruit (alsof je op de K knop drukt). Alleen het op en neer gaan werkt.
Wat zou er fout kunnen zijn gegaan?
Mijn eigen punten van aandacht:
1) de groene en rode kabel is voor alleen het op en neer gaan, maar de gele heb ik goed gesoldeerd (?) dus hij zou het wel moeten ontvangen.
2) De kabel die naar het ledje loopt, waar dient dat voor? want volgens mij heb ik uiteindelijk die kabel gebruikt voor stroom (ik heb ook maar 1 zwarte kabel en niet 2 (1 voor stroom en 1 naar het ledje))
3) Ik heb de witte en blauwe kabel gewoon aan elkaar vast gemaakt (heb geen schakelaar meer, maar ik wil het sowieso niet kunnen uitzetten)
4) 1 stap heb ik nooit begrepen. wat willen ze?

help.