Beste medehobbyist,
een tijdje geleden heb ik een King Tiger II ausF.B ( Tamiya) op de kop getikt.
De tank is verder in goede staat, alleen is er geen zender en ontvanger bij.
Wie kan mij antwoord op de onderstaande vragen geven:
*1 Welke zender en ontvanger kan ik het beste aanschaffen?
*2 De tank is verder compleet standaard, maar welke uitbreidingen zou ik eventueel kunnen doen?
*3 Welke zender en ontvanger zou ik dan eventueel nodig hebben.
de onderstaande info misschien ten overvloedde?
vier kanalen voor de vier servo motoren voor alle functies (die zaten er dus niet bij).
Ben benieuwd of iemand mij zinnig advies kan geven, dit is namelijk nog maar mijn derde tank.
Het beste, Jörgen.
Zender now howII?
-
Jörgen de Ruyter
Zender now howII?
Laatst gewijzigd door Jörgen de Ruyter op 29 jun 2008, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
Re: Zender now how?
Hoi Jörgen,
Welkom op dit forum.
Er zijn van de King Tiger verschillende versies. Een vroege waarbij een 2ch zender voldoende is tot die nu verkrijgbaar is waarbij je een 4ch zender nodig hebt.
Maar aangezien je al twee tanks hebt zou ik alleen een ontvanger kopen en de zender gebruiken die je al hebt.
Voor uitbreidingen kan ik alleen zeggen kijk eensbij verschillende webshops.
Gebruik anders eens de zoekfunctie van het forum, dit soort vragen zijn al meerdere keren beantwoord.
Welkom op dit forum.
Er zijn van de King Tiger verschillende versies. Een vroege waarbij een 2ch zender voldoende is tot die nu verkrijgbaar is waarbij je een 4ch zender nodig hebt.
Maar aangezien je al twee tanks hebt zou ik alleen een ontvanger kopen en de zender gebruiken die je al hebt.
Voor uitbreidingen kan ik alleen zeggen kijk eensbij verschillende webshops.
Gebruik anders eens de zoekfunctie van het forum, dit soort vragen zijn al meerdere keren beantwoord.
Gr,
Tuur.
Tuur.
-
Richard de Vries
Re: Zender now how?
Jorgen
Je had er even bij moeten zetten dat je Tiger van HL is en de Leo een 1:35 uitvoering
Hierdoor is namelijk wat Arthur zegt nu niet mogelijk
Maar mischien is het een optie om er ELMOD in te zetten ?
Je had er even bij moeten zetten dat je Tiger van HL is en de Leo een 1:35 uitvoering
Hierdoor is namelijk wat Arthur zegt nu niet mogelijk
Maar mischien is het een optie om er ELMOD in te zetten ?