Ikzelf was daar nog niet achter gekomen aangezien ik (nog) de Engelse gebruik.
Of heeft de Nederlandse versie wel die mogenlijkheden gehad?
klopt dat was mij ook al opgevallenTheo Andriessen schreef:Jawel, alle knoppen zijn zichtbaar![]()
Nu heb ik nog een vraagje.
Op het oude forum werden de linkjes tussen de url tags geopend in een nieuw venster.
Nu wordt het linkje geopend in dit venster, je gaat dus uit het forum![]()
Ligt dit aan het nieuwe forum of aan een instelling die ik verkeerd heb staan![]()
PS dat gedoe met de rechtermuis knop vind ik geen oplossing
zoals je al zegt denk ik (weet 99% zeker) dat het een Computer is. Stel je zoekt iets op over een RC tank (1:16) dan krijg je ook een link naar deze siteMarcel Rientjes schreef:Theo Andriessen schreef:Jawel, alle knoppen zijn zichtbaar![]()
ps :en wie is toch altijd die:Google [Bot], die in de online lijst staad deze is ook anders gekleurt als de normale gebruikers die online zijn![]()
gr marcel
Da's R2D2 die op zoek naar een paar rupsbanden isMarcel Rientjes schreef:en wie is toch altijd die:Google [Bot], die in de online lijst staat deze is ook anders gekleurd als de normale gebruikers die online zijn
Hoi Theo,Theo Andriessen schreef:Jawel, alle knoppen zijn zichtbaar![]()
Nu heb ik nog een vraagje.
Op het oude forum werden de linkjes tussen de url tags geopend in een nieuw venster.
Nu wordt het linkje geopend in dit venster, je gaat dus uit het forum![]()
Ligt dit aan het nieuwe forum of aan een instelling die ik verkeerd heb staan![]()
PS dat gedoe met de rechtermuis knop vind ik geen oplossing