Helaas mijn tank verkopen

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Yori Koets

Helaas mijn tank verkopen

Bericht door Yori Koets »

Hallo allemaal ik ben tegenwoordig druk bezig met mountainbiken en m`n fiets heeft ook onderhoud etc nodig en dat kost (veel) geld.
Ik denk er over om mijn Leopard 2a6 te verkopen zodat ik mijn fiets weer helemaal top kan laten maken omdat op het moment mijn conditie een stuk belangrijker is aangezien ik als het goed (na de keuring 5 juni) is in september start met de AMO bij de landmacht alleen zou ik zo niet weten wat de tank waard is kan iemand mij daarbij helpen ? ik wil de tank zo compleet mogelijk verkopen dus met zender,accu + eventueel de lader wat zou ik hiervoor kunnen vragen ? alvast bedankt.

Grt Yori
leonard van Teeffelen

Bericht door leonard van Teeffelen »

Yori, ik moet ook vaak kiezen tussen meerdere hobbies.
Mountainbike komt bij mij op de eerste plaats.
Het zou wel zonden zijn als je zo,n mooie tank weg moet doet.

Als je de kosten van het mtb,en wat wilt drukken kan je b.v. je onderdelen in Duitsland bestellen/halen dit scheelt HEEL veel geld.
En natuurlijk zelf sleutelen, als je een Leo2 kan bouwen is die fiets techniek een makkie!

groeten leonard
Yori Koets

Hoi Leonard ik vind het ook zonde hoor helemaal omdat ik hem nog niet zo lang heb. Maar nu gaat mijn gezondheid/conditie echt voor ik ben niet een van de lichtse mensen en om bij de landmacht toe gelaten te worden moet ik nog ff flink aan de bak conditie is al stukker beter dan ooit maar het gewicht moet nog omlaag. Ik verdien niet genoeg om de tank te houden en onderdelen te bestellen in duitsland wie weet komt er nog een leuk baantje via het uitzendbureau langs maar zolang dat niet gebeurt blijft de tank te koop staan.

Grt Yori
Richard Dreves

Bericht door Richard Dreves »

sorry maar ik ga ff off-topic :D

Conditietraining en een peperdure lichtlopende fiets, dat heb ik altijd al een rare combinatie gevonden.
een oud goedkoop crossfietsje (mountainbike) die lekker zwaar trapt is toch veel beter om je conditie op peil te krijgen dan een lichtlopende fiets ..................... toch ... :mrgreen:
Yori Koets

Klopt Richard alleen heb ik geen peperdure fiets hij was goedkoper dan de Leopard :P maar heeft genoeg versnellingen zodat ik ook
heeeeeel zwaar kan trappen :D maar wil er nieuw spul ophebben zodat ik nog even vooruit kan met deze fiets.
Richard Dreves

als ie onderweg nou stuk gaat zal je naar huis moeten lopen, en dat is nog beter voor je conditie ............. :mrgreen:
tja een mens bedenkt wat om de hobby te behouden :mrgreen:

Oke nu maar weer on-topic, op dit domme gelul van mij zit je ook niet te wachten :wink:
Yori Koets

Re:

Richard Dreves schreef:als ie onderweg nou stuk gaat zal je naar huis moeten lopen, en dat is nog beter voor je conditie ............. :mrgreen:
tja een mens bedenkt wat om de hobby te behouden :mrgreen:

Oke nu maar weer on-topic, op dit domme gelul van mij zit je ook niet te wachten :wink:

Nou je hoeft niet meer bang te zijn dat ik hem weg doe de Leopard blijft in mijn bezit ik ga regelen dat ik meer kan komen werken dus de tank hoeft niet meer weg :D
Richard Dreves

Re: Helaas mijn tank verkopen

:wink:
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast