Hallo Gert
Ook ik heb de Foto's van je tank bekeken en ook de reacties en kritiek van de anderen gelezen, maar als je weet wat er aan schort vertel het dan ook, dan heeft die persoon er tenminste wat aan.
Inderdaad klop er iets niet, de zijbeplating langs te tracks hebben niet de goede vorm.
Zie hier wat ik bedoel.
De panelen van je model hebben niet de juiste lengte (tel de loopwielen) en er zit geen verstevigings kruis in, het achterste paneel heeft een punt vorm aan de onderkant met een opstap, dit moet recht zijn zonder opstap,
en de scharnieren kloppen ook niet
Volgens mij zijn het de zijplaaten van een Gepard of een Leo 1 met een minime aanpassing die jou vriend hier voor heeft gebruikt.
Dit is wat ik bedoel met vertellen als je kritiek levert.
Iedereen bouwt naar zijn eigen kunnen en mogelijkheden en soms moet je concessies doen.
Hier een voorbeeld waar waarschijnlijk van jullie kant ook wel op gereageerd zou zijn.
Bij de verbouw van Gepard naar Cheetah stuite ik op het probleem van de doelradar motor.
Toen ik dat kleine motortje met vertraging eindelijk gevonden had waren de bouwmaten net iets te groot, niet gezien de diameter maar één hoek steekt er aan de achterkant iets uit.
Dit zie ik als de laatste update modificatie 2005 die er aan de echte Cheetah gedaan is voor hij uit actieve ontslagen werd, maar het is niet de waarheid.
Als zo'n detail het functioneren van het hele model in de weg staat veeg ik dit graag van tafel, en dat heb ik dus ook gedaan.
Zie wat ik bedoel
Nou Gert, dit moest ik even kwijt gezien het komentaar.
Je viend Jan heeft er ondanks de verschillen toch een mooie leo van gemaakt en ik wens je er ook veel plezier mee.
Grtn........Hendri