Tanks HengLong 1/16 RC

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Plaats reactie
Luc Van de Voorde
Contacteer:

Tanks HengLong 1/16 RC

Bericht door Luc Van de Voorde »

Hoi iedereen,

Gezin jullie ervaring met HengLong tanks wou ik graag het volgende vragen:
Heeft iemand ervaring met bestellingen via Tankzone (UK) ?
Komt er bovenop hun geafficheerde prijs met verzendingskosten nog een extraatje onder de vorm van VAT en invoerrechten ?

Onze club "The Heavy Brigade" uit Wachtebeke (België) heeft namelijk een uniek projekt op stapel staan. We zouden graag s PzAbt 503 opnieuw oprichten in schaal 1/16 met HL Tiger I's (later aangevuld met Tiger II's voor de 1ste Cie).

Momenteel hebben we al fondsen opzij gezet voor de aanschaf van een eerste peloton (4 stuks), maar we zoeken nog liefhebbers om de rangen te vervoegen.

Misschien zijn er bij jullie nog geïnteresseerden zijn om een Tiger I te bezitten ? Als we onze aankopen bundelen dan kunnen we de prijs wellicht nog een heel eind drukken, zie je.
Wie het ziet zitten geeft maar een seintje op mijn e-mail :

luc.vdv@fulladsl.be

Met dank voor jullie reacties.

ps. Hou ons op de hoogte van eventuele R/C evenementen aub. (iets in Zeeuws-Vlaanderen zou leuk zijn om elkaar eens beter te leren kennen)

Luc Van de Voorde
penningmeester-secretaris
wargaming club THB
BELGIE
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Hoi Luc,

welkom op ons forum. Ik heb geen ervaring met wat je vraagt maar vind het wel leuk om mensen van andere groepen en landen te leren kennen.

Mogelijk kunnen we een gecombineerde bijeenkomst organiseren als we te gast zijn bij Jan en Randy op de motorcrossbaan in Gemert. Dat is ongeveer het dichtst bij de grens als we bij elkaar komen en moeten de mensen van beide kanten een enorm stuk rijden. Dan delen we het leed. Laat maar eens horen wat jullie er van vinden. Je kunt me ook privé mailen:

info@battletanksnederland.com

P.S. pas svp je gebrukersnaam even volgens onze regels aan in je eigen voornaam en achternaam. Je kunt dit zelf doen in je profiel.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast