Ziet er goed uit, Rob!
Project Panther G. is klaar!!!!!!!!!!
-
Gideon van der Giessen
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Hiep Hoi,
Speciaal voor Gideon en alle andere geinteresseeren:
Het gereedschapsrek die ik vergeten was te fotograveren:

Voor de gein ook FF tracklinks opgehangen!
En de laatste klus, het gereedschapsrek rechts voor. De gereedschappen hangen er los in, en de brandblusser is niet correct, deze is voor een kingtiger. Maar voor het idee er bij gedaan:

Tot zover deze kleine update.
GRRoet'n,
Rob
Speciaal voor Gideon en alle andere geinteresseeren:
Het gereedschapsrek die ik vergeten was te fotograveren:

Voor de gein ook FF tracklinks opgehangen!
En de laatste klus, het gereedschapsrek rechts voor. De gereedschappen hangen er los in, en de brandblusser is niet correct, deze is voor een kingtiger. Maar voor het idee er bij gedaan:

Tot zover deze kleine update.
GRRoet'n,
Rob
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
-
Theo Kraus
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Boeren, burgers en buitenlui,
De kogel is door de kerk: zojuist heb ik 4 roadwheels van de Panther Darkyellow gespoten!
Dat betekend dus dat ik de bruine camouflagekleur heb laten vallen.
De keuze is op darkyellow gevallen door de volgende redenen:
De 3 foto's van Panthers 421 & 411 die ik ken (er schijnt ook nog ergens een 422 te zijn maar die heb ik nooit gezien!) laten een duidelijk kleurverschil zien tussen de camouflagevlakken. Omdat darkyellow een lichtere kleur is dan bruin zal dat een betere afscheiding laten zien.
Ten 2e gaat April/Mei duidelijk richting de lente en zullenze dus meer aan een gele camouflage hebben.
Aangezien de boel nu dus nat is zullen foto's heel misschien morgen volgen!
GRRoet'n,
Rob
De kogel is door de kerk: zojuist heb ik 4 roadwheels van de Panther Darkyellow gespoten!
Dat betekend dus dat ik de bruine camouflagekleur heb laten vallen.
De keuze is op darkyellow gevallen door de volgende redenen:
De 3 foto's van Panthers 421 & 411 die ik ken (er schijnt ook nog ergens een 422 te zijn maar die heb ik nooit gezien!) laten een duidelijk kleurverschil zien tussen de camouflagevlakken. Omdat darkyellow een lichtere kleur is dan bruin zal dat een betere afscheiding laten zien.
Ten 2e gaat April/Mei duidelijk richting de lente en zullenze dus meer aan een gele camouflage hebben.
Aangezien de boel nu dus nat is zullen foto's heel misschien morgen volgen!
GRRoet'n,
Rob
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
-
Theo Kraus
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Dames en heren ook,
Eindelijk weer eens een update van mijn Pantherke!
Inmiddels zijn de camouflagekleuren er op gespoten, de tracks gekleurd met Metalblak en de eerste washes er op gegooid. Er moeten hier en daar nog wat vertikale strepen op komen, dan de randen glimmend metaalkleurig maken met een zachte potlood en dan kan de boel verzegeld worden met een matte vernislaag.
Ziehier het resultaat tot nu toe:

Zo, FF diep ademhalen, en daar gaan we weer:

Momenteel ben ik bezig met de toren te voorzien van decals. Na online een decalset te hebben gekocht bij mijn grote vriend van Backyard Armor bleef het weer eens akelig stil! Na enkele weken en mailtjes nog steeds niets gekregen of gehoord te hebben ben ik maar voor de enig overgebleven optie gegaan: gewoon 421 gebruiken, dus de decals die ik van John C. te S. heb gekregen. Nog steeds mijn grote dank daarvoor John!
In ieder geval ben ik nu helemaal genezen van Backyard Armor!
Eerst anderhalf jaar moeten wachten totdat alles binnen was van mijn Tiger 1 Late conversie, en nu dit weer! Wat mij betreft zakt hij lekker in de str*nt, de *sshole! Hmm, dat lucht FF lekker op zeg!
Verder ben ik nog niet helemaal klaar met de tracks, de reden isdat mijn XF-64 op is, wat ik samen met darkyellow gebruik om een roestkleur te krijgen. Overigens is er maar 1 track gemonteerd omdat ik er achter kwam dat van 1 van de Idlerwheels de as te lang was, waardoor de track tegen de achterste schurtzen aan kwam. Maar 1 belletje naar Uli en de as is op de post!
GRRoet'n,
Rob
Eindelijk weer eens een update van mijn Pantherke!
Inmiddels zijn de camouflagekleuren er op gespoten, de tracks gekleurd met Metalblak en de eerste washes er op gegooid. Er moeten hier en daar nog wat vertikale strepen op komen, dan de randen glimmend metaalkleurig maken met een zachte potlood en dan kan de boel verzegeld worden met een matte vernislaag.
Ziehier het resultaat tot nu toe:

Zo, FF diep ademhalen, en daar gaan we weer:

Momenteel ben ik bezig met de toren te voorzien van decals. Na online een decalset te hebben gekocht bij mijn grote vriend van Backyard Armor bleef het weer eens akelig stil! Na enkele weken en mailtjes nog steeds niets gekregen of gehoord te hebben ben ik maar voor de enig overgebleven optie gegaan: gewoon 421 gebruiken, dus de decals die ik van John C. te S. heb gekregen. Nog steeds mijn grote dank daarvoor John!
In ieder geval ben ik nu helemaal genezen van Backyard Armor!
Eerst anderhalf jaar moeten wachten totdat alles binnen was van mijn Tiger 1 Late conversie, en nu dit weer! Wat mij betreft zakt hij lekker in de str*nt, de *sshole! Hmm, dat lucht FF lekker op zeg!
Verder ben ik nog niet helemaal klaar met de tracks, de reden isdat mijn XF-64 op is, wat ik samen met darkyellow gebruik om een roestkleur te krijgen. Overigens is er maar 1 track gemonteerd omdat ik er achter kwam dat van 1 van de Idlerwheels de as te lang was, waardoor de track tegen de achterste schurtzen aan kwam. Maar 1 belletje naar Uli en de as is op de post!
GRRoet'n,
Rob
-
harry hofstede
-
John Canton
-
Gideon van der Giessen
Deze tip is veel geld waard, dus onthoudt hem goedVerder ben ik nog niet helemaal klaar met de tracks, de reden isdat mijn XF-64 op is, wat ik samen met darkyellow gebruik om een roestkleur te krijgen.
Nee zonder dollen ziet erg mooi uit Rob!!
Kan niet wachten deze tank op het battlefield te ontmoeten.