Verlinden FLAK..."Drei-Acht"..

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Plaats reactie
John Canton

Verlinden FLAK..."Drei-Acht"..

Bericht door John Canton »

Hallo ,

Heb me de laatste paar dagen nog met de Verlinden Flak 38 bezig gehouden..
En vanmiddag de laatste hand eraan gelegd...

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Het geschut heb ik draaibaar gemaakt...

Afbeelding

Afbeelding

Heb er al met al een paar middaguurtjes plezier aan gehad...een leuk kitje..
Heb de Flak met Tamiya en Vallejo acrylics gebrusht ,gevolgt door een pin-wash van olieverf ( raw Umber )...
Als laaste het chippen met Tamiya XF-64....

Greetz ,John
Yori Koets

Bericht door Yori Koets »

:shock: ziet er super uit John !
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Paar uurtjes :? :shock:
Ik heb al twee maanden een Schwimwagen op de kast staan en kom er niet eens aan toe........alleen het onderbakje een keer zandgeel gespoten en het vlonderje een beetje bekwasteld en that's it.
Zo'n resultaat zou mij geloof ik een jaar kosten en dan ziet het er nog niet zo mooi uit.
Theo Kraus

Bericht door Theo Kraus »

Wauw !! Vakwerk erg mooi !! Super gedaan ! je mag me wel een keer leren hoe ik die roest strepen kan maken ....

Grtzz Theo
Arjan Does

Bericht door Arjan Does »

Kijk,....

Vak-werk.

Ziet erg erg goed uit !

Tot nu toe zelf 3 stuks gebouwd op 1:35 en in maquete geplaatst, toen ik het formaat ( naar aanleiding van de handen ) in de foto zag, was ik oprecht "be-eindruckt" ... :wink:
John Canton

Bericht door John Canton »

Bedankt jongens.. :wink:

@Hugo..

Eerlijk waar...heb er net drie middagen werk aan gehad.. :wink:
Reken ik het "extra werk" ,het draaibaar maken van het geschut ,er ook maar meteen bij..
Het kitje laat zich echt heel gemakkelijk bouwen...
Op het Photo-Etch werk na...als je dat tenminste Photo-Etch kunt noemen.. :roll: ....het spul is gewoon niet mooi en veel te dik.. :evil:
Die Schwimmwagen is een ander verhaal...een gemeen stukje plastic...waarbij aan de mijne niet veel paste.. :evil: ..
Ik heb hem begin vorig jaar ergens gebouwd...en daar kwam ik ook niet in een paar middaguurtjes mee weg....eerder een paar weken.. :(
Er schijnen overigens ook Eduard schwimmwagen kits voor te komen ,die wel goed passende onderdelen bevatten....ik had kennelijk pech..

Greetz ,John
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast