Leopard 2a6 charlie 21 42 tankbat

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Yori Koets

Bericht door Yori Koets »

zo vandaag weer even bezig geweest heb de tent stokken nu wel goed ziet er mischien niet precies zoals in het echt uit maarja ben er tevreden mee en heb er ook een markeerstang bij de achteruitrijcamera op gemaakt ben benieuwd hoe lang die blijft zitten :p en geprobeerd de gelaste R op de reserve track te maken.

Grt Yori.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nog even wat foto`s van de herkennings tekens geloof dat het zo aardig klopt alleen neg het kenteken en 2 NL vlaggen en dan is het klaar zie alleen zo op de foto`s genoeg plekken die niet zijn geschilderd toch een nadeel van (te snel) met de kwast werken. Het mooiste wat is gelukt is de 121 op de rechter mand aan de toren vind ik zelf :D

Grt Yori

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Yori Koets

Vraagje !!

Heeft iemand mischien nog een antenne van de Leopard 2a6 liggen of kan ik die zo ergens bestellen vind het namelijk mooier om er nog een bij te hebben 8)

Grt Yori
Frank Flierman

Bericht door Frank Flierman »

Kun je niet relatief makkelijk zelf een antenne maken? Gitaarsnaar (liefst metalen), op goeie lengte afknippen en gaan! Bijkomend voordeel is dat deze mooi zwiepen bij t rijden.
Niels Jansen
Contacteer:

Bericht door Niels Jansen »

@yori

Ik had 2 tamiya antennes en heb het bovenste driehoekje weggeknipt.
Mijn collega heeft gewoon 2stukjes verenstaal genomen en 2 antennes van gemaakt.
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
Yori Koets

Bedankt voor de tips niels en frank gitaarsnaar heb ik nog wel :) dus komt goed vind net ook nog een stukje verenstaal dus even kijken wat het makkelijkste gaat de gitaarsnaar die het mooiste zwiept is wel erg dun vergeleken bij de normale antenne
Yori Koets

Nou heb van gitaar snaar 2e nieuwe antennes gemaakt ze zwiepen mooi :D ook heb ik maar de markeerstang van een stukje gitaar snaar gemaakt dit was eerst van plastic.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
FaridR

Bericht door FaridR »

ziet er leuk uit :mrgreen:
Sander Van De Keere

Bericht door Sander Van De Keere »

ziet er mooi uit Yori

sander :D
Yori Koets

Aaaahhh !!!!! :shock: Help!!!

Heb een inbusboutje dol gedraaid van de drivesprocket :s kan iemand mij hier mee helpen (een paar nieuwe) heb hugo ook al gemaild of hij mischien wat heeft maar probeer het ook maar zo.

(uit onderdelenlijst: Inbus MA6 3x4mm)

Grt Yori

Heb Hugo het zakje waar ze in zitten laten bestellen dus komt goed alleen nu een stuk later weer rijden met de tank :cry:
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Eh,
Je vraagt om hulp maar je hebt het zelf al opgelost door nieuwe te bestellen.

Is het schroefdraad dol of het inbus gedeelte (daar waar het sleuteltje in moet).
Als het eerste is mag je onderdeel MH3 ook wel even controleren.
Gr,
Tuur.
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

En volgens mij zit dat weer in de 9400129 Hub bag qua onderdelen, zo'n Hub bag heb ik bij groot toeval zo voor het pakken in de winkel liggen :mrgreen:

Ennuh baay de waay, hoezo heb jij gitaarsnaren zo voor het pakken liggen.....sluipt met een tangetje naar de kamer van broer die er toch even niet is.....PLOINK.....sluip sluip....klak deur dicht.....ZO, mooie antennes voor de Leo.
Broer komt thuis.....zo, ff lekker een stukkie spelen.....euhm :? YYYYYOOOOORRRRRIIIII
Yori Koets

@ Arthur: Ik was idd een beetje snel maarja ik dacht bestel het maar want dan heb ik ze in iedergeval binnenkort. En het inbus gedeelte is dol bijna rond nu heb hem er met een gleufje in de kop vijlen en dan met een platbekie er uit kunnen draaien uiteindelijk.

@ Hugo: Zou heel mooi zijn als je die zo hebt :D en ik speel zelf een beetje gitaar :) ze komen van een electrische gitaar die ik niet gebruik speel alleen acoustisch m`n broertje heeft het wel geprobeerd een hele tijd terug maar die had het geduld niet.
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Ik speel ook accoustisch maar sinds een dik half jaar heb ik via Marktplaats een 60er jaren Kay Elfolk op de kop getikt, sunburst, beetje opgekalefaterd (nieuwe kam er op, nieuwe snaren en nieuwe spanners).
Hij heeft een versterker in de gitaar zitten (met tremelo en hoge toon versterking) en een dikke speaker rechtsonder in de klankkast die net zo diep is als de klankkast dik.
Twee 9 Volt batterijen achterin steken en je kunt versterkt spelen, echt heel geinig.
Laatst gewijzigd door Hugo Jong op 15 mar 2008, 22:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Yori Koets

Gaaf :) heb ook eens een oude kay in m`n bezit gehad alleen weggedaan als kado aan een vriend van me die vond dat ding zo gaaf en ik deed er niets mee.
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Die vriend nu hopelijk wel :?
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast