Vervoeren van je tank
-
Theo Kraus
Vervoeren van je tank
Ben wel nieuwsgierig welke crea oplossingen er zijn om je tank te vervoeren naar meetings... of gaan ze gewoon op de achterbank ?
Wie heeft er gemaakt om je tank te vervoeren .... foto's ?
grtz Theo
Wie heeft er gemaakt om je tank te vervoeren .... foto's ?
grtz Theo
-
FaridR
-
Martin Noorloos
Ik heb zelf een mooie gereedschapskist waar m'n Pershing goed in past. Verder boodschappenkratten etc. Los op de achterbank 1x gedaan, meer omdat ik even niks had om de tank in te zetten. Kan ik niet aanraden i.v.m. gevaar bij aanrijdingen etc, tenzij je een speciaal tank-zitje hebt 
Redelijk wat leden hebben mooie houten kisten, wat ook wel de beste opossing is denk ik. Een aantal hebben van deze kisten huizen gemaakt, wat natuurlijk ideaal is voor ons kleine slagveld.
Foto's zat als je kijkt naar evenementen in het foto album
Martin
Redelijk wat leden hebben mooie houten kisten, wat ook wel de beste opossing is denk ik. Een aantal hebben van deze kisten huizen gemaakt, wat natuurlijk ideaal is voor ons kleine slagveld.
Foto's zat als je kijkt naar evenementen in het foto album
Martin
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Hugo Jong
De mijne zitten in zelf gemaakte transport kisten.
En zet ze nooit (mits ze beveiligd zijn) op je achterbank, ik spreek uit ervaring.
In het donker opeens een fietser zonder verlichting voor mijn bus, rempedaal tot op de grond en ratsklatskuchenbonen daar lag mijn Tiger in zijn transportkist op zijn kant tussen mijn achterbank en voorstoelen op de harde grond.
De bank in een bus is natuurlijk wat hoger en de ruimte tussen bank en voorstoelen wat groter EN er zit een harde houten vloer in mijn ex Landmacht bus maar toch.
Ik ben er op een verbogen Schumo antenne en wat kleine dingetjes zonder verdere schade van afgekomen maar op de achterbak zet ik ze dus nooit meer.
En zet ze nooit (mits ze beveiligd zijn) op je achterbank, ik spreek uit ervaring.
In het donker opeens een fietser zonder verlichting voor mijn bus, rempedaal tot op de grond en ratsklatskuchenbonen daar lag mijn Tiger in zijn transportkist op zijn kant tussen mijn achterbank en voorstoelen op de harde grond.
De bank in een bus is natuurlijk wat hoger en de ruimte tussen bank en voorstoelen wat groter EN er zit een harde houten vloer in mijn ex Landmacht bus maar toch.
Ik ben er op een verbogen Schumo antenne en wat kleine dingetjes zonder verdere schade van afgekomen maar op de achterbak zet ik ze dus nooit meer.
-
Rob van Montfoort
- Contacteer:
-
Theo Andriessen
- Robert Winkelhuis
- Contacteer:
Ik ben toevallig bezig met een repli te maken op de Schumo kist.
Tevens een grotere maat voor de Dragon Wagon.
Voordelen:
Stapelbaar
Uitschuifbaar
Lade
Ik kan er 5 maken uit 2 platen WBP 15 en 9 mm.
Kosten plaatmateriaal 70 euro.
Handvat 4 euro
Bruislijm 17 euro
Als er belangstelling is wil ik wel een bouwbericht plaatsen.
Je hebt wel een bovenfrees nodig.
Geschikt voor de tiger, shermie, pershing weet ik nog niet maar komt, panthers en zaterdag ook de Dragon wagon.
Tevens een grotere maat voor de Dragon Wagon.
Voordelen:
Stapelbaar
Uitschuifbaar
Lade
Ik kan er 5 maken uit 2 platen WBP 15 en 9 mm.
Kosten plaatmateriaal 70 euro.
Handvat 4 euro
Bruislijm 17 euro
Als er belangstelling is wil ik wel een bouwbericht plaatsen.
Je hebt wel een bovenfrees nodig.
Geschikt voor de tiger, shermie, pershing weet ik nog niet maar komt, panthers en zaterdag ook de Dragon wagon.
Greetings van Robert
-------------------------------------------------------
-
harry hofstede
-
Hugo Jong
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hier http://members.upc.nl/j.poel4/transport.htm kun je tekeningen en beschrijvingen vinden van een aantal kisten zoals wij die al in gebruik hebben.
Heb ik wel in het engels opgesteld opdat anderen daar ook gebruik van kunnen maken.
Groet,
jan
Heb ik wel in het engels opgesteld opdat anderen daar ook gebruik van kunnen maken.
Groet,
jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
(Benjamin Franklin)
-
Sander Van De Keere
hoe moet je dat afdrukken ik heb geprbeerd rechter muisknop en afdrukken maar het is veel te klein 5*op5 cmjan vd poel schreef:Hier http://members.upc.nl/j.poel4/transport.htm kun je tekeningen en beschrijvingen vinden van een aantal kisten zoals wij die al in gebruik hebben.
Groet,
jan
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer: