battle led
- marc ketelaar
- Contacteer:
battle led
ben bezig om de battle led in een buisje in de kanonmantel te maken
moet de led er precies recht in zitten of is het niet erg als hij iets scheef zit
om dat hij toch door een buis heen kijkt
moet de led er precies recht in zitten of is het niet erg als hij iets scheef zit
om dat hij toch door een buis heen kijkt
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Mike Klasens
- Contacteer:
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Op zich kan het zo wel alleen moet het buisje waar je hem in plaatst even lang zijn als de orginele dingtje wat tamiya bij haar kits mee levert (dat lelijke ding wat je op de loop plaatst ) deze is zo'n 17 mm lang (inwendig) lijkt mij dat dit het uitgangs punt is en waar je hem plaatst maakt niet veel uit.
Ik heb hem net ook zo bij mijn JT ingebouwd gewoon in een buisje 17 mm) in de loop(waar anders)
@ mike als ik het zo bekijk zou die van jou net iets langer mogen zijn
GR Marcel
-
Peter Dierckx
- Contacteer:
kan je deze ook volledig in de loop plaatsen, dus voor het mondingstuk van de loop?

"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP)
moderator BTB
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Om een juiste, en eerlijke, spreiding en reikwijdte te behalen is de lengte van 17 mm. met een in de omtrek gesloten buis bepalend. Hoe en waar dit bereikt wordt is niet van belang.
Ik vraag me trouwens af of de combinatie van Mike geen storingen gaat veroorzaken. De flitsbuis werkt met een hoge spanning (400 volt) welke in enkele miliseconden tot ontlading komt. Naar de eventuele invloed hiervan op de werking van de IR zenddiode kan ik alleen maar gissen
Ik vraag me trouwens af of de combinatie van Mike geen storingen gaat veroorzaken. De flitsbuis werkt met een hoge spanning (400 volt) welke in enkele miliseconden tot ontlading komt. Naar de eventuele invloed hiervan op de werking van de IR zenddiode kan ik alleen maar gissen
Groetjes,
Ad
Ad
- Mike Klasens
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Mike Klasens
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
haha nee maar dat ruimt wel op, maar als het buisje geen 17 mm is zal je een groter raakgebied hebben natuurlijk.harry hofstede schreef:1 schot 6 tanks raken kan niet de bedoeling zijnniet
![]()
![]()
dus ist misschien eens wat om dat gewoon is een keer te controleren bij alle aanwezige tanks dat kan heel een voudig met een schuifmaat
en ook hiervoor moeten natuurlijk duidelijke regeltjes komen
Gr Marcel
-
Theo Andriessen
Dan moet je zeker ook de diameter checkenMarcel Rientjes schreef:haha nee maar dat ruimt wel op, maar als het buisje geen 17 mm is zal je een groter raakgebied hebben natuurlijk.harry hofstede schreef:1 schot 6 tanks raken kan niet de bedoeling zijnniet
![]()
![]()
dus ist misschien eens wat om dat gewoon is een keer te controleren bij alle aanwezige tanks dat kan heel een voudig met een schuifmaat
en ook hiervoor moeten natuurlijk duidelijke regeltjes komen
Gr Marcel