1/35 modellen in de aanbieding!
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
1/35 modellen in de aanbieding!
Dames en heren scratchbouwers, en andere belangstellenden,
Ik ben van plan mijn verzameling gebouwde 1/35 modellen flink uit te dunnen. Momenteel staan er zo'n 150 opgesteld in vitrinekasten maar ik ben ze zat. Voor alle duidelijkheid, het zijn alleen duitse voertuigen.
Als er iemand interesse heeft in een bepaalde tank of voertuig om die op te schalen naar 1/16 dan wil ik die wel mee nemen naar Zetten. Anders verdwijnen ze naar mijn neefjes en of de vuilnisbak.
Laat het dus maar horen!
GRRoet'n,
Rob
P.S. De modellen worden gewoon achterin de auto vervoerd, mocht je ze in tiptop conditie willen hebben kom je ze maar lekker op halen in Den Haag.
Ik ben van plan mijn verzameling gebouwde 1/35 modellen flink uit te dunnen. Momenteel staan er zo'n 150 opgesteld in vitrinekasten maar ik ben ze zat. Voor alle duidelijkheid, het zijn alleen duitse voertuigen.
Als er iemand interesse heeft in een bepaalde tank of voertuig om die op te schalen naar 1/16 dan wil ik die wel mee nemen naar Zetten. Anders verdwijnen ze naar mijn neefjes en of de vuilnisbak.
Laat het dus maar horen!
GRRoet'n,
Rob
P.S. De modellen worden gewoon achterin de auto vervoerd, mocht je ze in tiptop conditie willen hebben kom je ze maar lekker op halen in Den Haag.
-
Bas Pos
- Mike Klasens
- Contacteer:
Re: 1/35 modellen in de aanbieding!
Voor alle duidelijkheid, het zijn alleen duitse voertuigen
bas bas
vr gr mike
bas bas
vr gr mike
-
erik arens
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
- Rick Braat
- Contacteer:
- Robert Winkelhuis
- Contacteer:
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
Rob, kun je niet wat overzichtsfoto's er op gooien? Dat is makkelijker als de hele catalogi opnoemen.
Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Dames en heren ook,
De stand tot nu toe:
Jagdtiger - Rick
Nebelwerfer auf maultier - Robert W.
RSO's - Reinier
En uit eigen initiatief:
Horch voor Erik de Haas
Bergepanther voor Erik A, die hem trouwens toch al gesloopt heeft!
Voor alle duidelijkheid, de modellen worden in een doos meegenomen, en zullen waarschijnlijk niet in nieuwstaat arriveren. Ze worden trouwens ook niet mee terug genomen, dus als je er niet ben heb je pech!
En er is meer dan genoeg om uit te kiezen, dus laat het maar weten en als ik het heb neem ik het mee naar Zetten.
GRRoet'n,
Rob
De stand tot nu toe:
Jagdtiger - Rick
Nebelwerfer auf maultier - Robert W.
RSO's - Reinier
En uit eigen initiatief:
Horch voor Erik de Haas
Bergepanther voor Erik A, die hem trouwens toch al gesloopt heeft!
Voor alle duidelijkheid, de modellen worden in een doos meegenomen, en zullen waarschijnlijk niet in nieuwstaat arriveren. Ze worden trouwens ook niet mee terug genomen, dus als je er niet ben heb je pech!
En er is meer dan genoeg om uit te kiezen, dus laat het maar weten en als ik het heb neem ik het mee naar Zetten.
GRRoet'n,
Rob