Schwimmwagen

Hier kunnen foto's van Duitse modellen worden geplaatst zodat deze door iedereen kunnen worden bewonderd. Iedereen is vrij om hier foto's te plaatsen, mits ingelogd te zijn onder voornaam en achternaam. Foto's geplaatst onder schuilnaam zullen worden verwijderd.
Plaats reactie
Eelke Dijkstra

Schwimmwagen

Bericht door Eelke Dijkstra »

Model 1/16 van firma Eduard.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Eelke Dijkstra op 15 feb 2010, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Eelke Dijkstra

Bericht door Eelke Dijkstra »

Vond nog een goede foto, deze Schwimmer is dacht ik van Reinier Zwanink.

Afbeelding
John Canton

Bericht door John Canton »

Allo ,

Mijn "Schwimmer"....

Afbeelding
Rob Wernars
BTN Erelid
Contacteer:

Schwimmwagen

Bericht door Rob Wernars »

Dames en heren ook,

Hier enkele foto's van mijn bijna afgebouwde Schwimmwagen van de fa Eduard. Ik heb er een Kirin radioset in gebouwd, dit idee is helemaal nergens op gebaseerd, behalve dan mijn eigen hersenscheet! Als er enkele Kubelwagens zo hebben rondgereden, waarom geen Zwemwagen? Ik ben zelf niet zo tevreden over de stoflaag die ik er op geairbrushed heb, het is ietwat te grof zoals goed te zien is op het raam. Ook wil ik het interieur nog wat opleuken met allerhande dingetjes. De MG is er 1 van Verlinden, de munitieband is uit de shop van Hugo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat juliie dit project geslaagt vinden!

GRRoet'n,
Rob
Laatst gewijzigd door Rob Wernars op 18 jun 2008, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert Voogt
Contacteer:

Re: Schwimmwagen

Bericht door Robert Voogt »

Rob, ziet er erg gebruikt uit! Ik zou eigenlijk niet weten wat er nog niet af aan is, hij ziet er al perfect uit.
De fles is een leuk detail!
AfbeeldingAfbeelding

Mijn foto's:
http://predatorda.deviantart.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Mooie zwemmer Rob.
En het stof vind ik ook eigenlijk wel geslaagd hoor, kortgeleden met dat Sahara zand zag de voorruit van mijn bus er net zo uit.

Had je het bandje wel goed verwarmd alvorens aan het buigen te gaan ?
Gideon van der Giessen

Bericht door Gideon van der Giessen »

Rob,

Wunderbar!!! Kijk je wel uit met die hersenscheten? teveel denken is niet ook niet goed he
Rob van Montfoort
Contacteer:

Bericht door Rob van Montfoort »

Erg mooi Rob. Toch even nog een tip. Voor bedrading kun je beter draad gebruiken uit een oude spoel of te wel wikkeldraad.
Dit draad is heel flexibel en daardoor valt het minder stug en voegt het zich beter over allerlei voorwerpen.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast