"Toch brand in Zetten??????????"
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Gideon van der Giessen
Hier vandaan ok nog wat foto's:
opbouwen.

Steeds meer en erg mooi diorama spul.

er reden ook nog wat tanks rond.

Lunch... Rob had een nieuwe bril gekocht en was gelijk onafscheidelijk met het ding.

's middags nog een ledenvergadering.

Ow jah en sommige zeggen dat het soms erg mistig was, waar ze dat vandaan halen???

Overzicht battleground.

opbouwen.

Steeds meer en erg mooi diorama spul.

er reden ook nog wat tanks rond.

Lunch... Rob had een nieuwe bril gekocht en was gelijk onafscheidelijk met het ding.

's middags nog een ledenvergadering.

Ow jah en sommige zeggen dat het soms erg mistig was, waar ze dat vandaan halen???

Overzicht battleground.

-
Ton Duits
Zetten
Hallo Battle vrienden,
Ik wil jullie even laten weten dat ik het erg gezellig vond.
En Theo nogmaals bedankt voor je hulp bij het programeren van mijn fx18. Het was mijn eerste battle en het is me goed bevallen. Indien er ook wat meer animo is om in noord holland een meeting te houden dan word ik misschien nog lid ook.
Nogmaals bedankt voor de gastvijheid.
Ton Duits...
Ik wil jullie even laten weten dat ik het erg gezellig vond.
En Theo nogmaals bedankt voor je hulp bij het programeren van mijn fx18. Het was mijn eerste battle en het is me goed bevallen. Indien er ook wat meer animo is om in noord holland een meeting te houden dan word ik misschien nog lid ook.
Nogmaals bedankt voor de gastvijheid.
Ton Duits...
-
Theo Andriessen
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hoi Ton, fijn dat het je bevallen is.
Best wel gezelling zo'n stelletje malloten bij elkaar, kunnen ze buiten geen schade aanrichten.
Beverwijk, aardig eindje weg.
Ik zou zeggen, pik een datum en roep een bijeenkomst.
Je hebt zo een stuk of 10 man/vrouw bij elkaar, en een leuke middag.
Groet,
Jan
Best wel gezelling zo'n stelletje malloten bij elkaar, kunnen ze buiten geen schade aanrichten.
Beverwijk, aardig eindje weg.
Ik zou zeggen, pik een datum en roep een bijeenkomst.
Je hebt zo een stuk of 10 man/vrouw bij elkaar, en een leuke middag.
Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
(Benjamin Franklin)
-
Michael Sandbergen
-
Martin Noorloos
Heb volgens mij al eerder van andere leden de roep gehoord voor een meeting in N-Holland.
Ik kom dan wellicht ook. Stukje rijden maar dat is het evengoed naar het oosten dus who cares
Deze meeting was hoe dan ook weer een succes. Leuke gezellig dag, tankje en wat los spul rijker en ik kijk uit naar de volgende meeting.
Martin
Ik kom dan wellicht ook. Stukje rijden maar dat is het evengoed naar het oosten dus who cares
Deze meeting was hoe dan ook weer een succes. Leuke gezellig dag, tankje en wat los spul rijker en ik kijk uit naar de volgende meeting.
Martin
-
Olaf Pepping
-
Hugo Jong
Dat kan ik wel ja Johan 
Heb plek zat voor de deur van de shop en was sowiezo al van plan tijdens de beter weer periode (lees zomer) iets te organiseren.
Rijden kan op steen en op onverhard, heb het beide vlak voor de deur.
Plek zat en parkeerplaats zat, alleen tafels word wat moeilijker want die heb ik niet.
Weet niet of ik het voor elkaar krijg om op een Zondag twee kramen voor de deur te laten zetten, op een Zaterdag zal dat beter lukken maar ik kijk wel even wat ik kan doen/regelen.
Dus een meeting in Noord Holland staat bij deze, een datum volgt dan later.
Heb plek zat voor de deur van de shop en was sowiezo al van plan tijdens de beter weer periode (lees zomer) iets te organiseren.
Rijden kan op steen en op onverhard, heb het beide vlak voor de deur.
Plek zat en parkeerplaats zat, alleen tafels word wat moeilijker want die heb ik niet.
Weet niet of ik het voor elkaar krijg om op een Zondag twee kramen voor de deur te laten zetten, op een Zaterdag zal dat beter lukken maar ik kijk wel even wat ik kan doen/regelen.
Dus een meeting in Noord Holland staat bij deze, een datum volgt dan later.