Airbrush hulp gezocht
-
rob den hartog
Airbrush hulp gezocht
hallo mede tankers.
ik heb de vraag of er iemand bereidt is om mijn tiger te airbrushen. aangezien ik daar weinig tijd voor heb en ook geen ervaring heb op het gebied van airbrushen dacht ik dat ik het mischien door een prof kon laten doen.
ik hoop dat er iemand zo vriendelijk is??? alvast bedankt!!!
rob.
ik heb de vraag of er iemand bereidt is om mijn tiger te airbrushen. aangezien ik daar weinig tijd voor heb en ook geen ervaring heb op het gebied van airbrushen dacht ik dat ik het mischien door een prof kon laten doen.
ik hoop dat er iemand zo vriendelijk is??? alvast bedankt!!!
rob.
- Niels Jansen
- Contacteer:
Hallo Rob
Ik werd onlangs benaderd op de twenot site door een man die ook 1:16 bouwt, repareert en airbrusht voor mensen.
Misschien kan hij je verder helpen.
Hij hete Theo Klop je kan het altijd vragen.
Vragen staat vrij.
Niels
Ik werd onlangs benaderd op de twenot site door een man die ook 1:16 bouwt, repareert en airbrusht voor mensen.
Misschien kan hij je verder helpen.
Hij hete Theo Klop je kan het altijd vragen.
Vragen staat vrij.
Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Huib vd Hart
-
Arjan Does
-
steven huiskes
tiger spuiten
Hallo Rob,
Ik ben de spuiter waar Arjan het over heeft, monenteel ben ik zijn tiger aan het op lappen.
Ik ben een bouwer met 20 jaar ervaring op tanks, al hoewel voor mij zelf alles 1:35 is.
Ik ben een semi prof, ik lever een spuit service die totaal is. dus kompleet gedry-brusht.
heb je intresse hoor ik het wel.
mvg steven
Ik ben de spuiter waar Arjan het over heeft, monenteel ben ik zijn tiger aan het op lappen.
Ik ben een bouwer met 20 jaar ervaring op tanks, al hoewel voor mij zelf alles 1:35 is.
Ik ben een semi prof, ik lever een spuit service die totaal is. dus kompleet gedry-brusht.
heb je intresse hoor ik het wel.
mvg steven
-
steven huiskes
spuiten tiger 1
hoi rob kijk eensnaar de in de aan hef geven titel , de tiger van arjan ander constructie.
mvg steven
mvg steven