Hoe krijgen "ze" het voor elkaar ?!

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
John Canton

Bericht door John Canton »

Allo ,

Nou vandaag kwam het paket met de Panzer IV en Hummel aan...
Op zich erg leuk....maar...
Bij het controleren van de onderdelen kwam ik het volgende tegen... :(

Afbeelding

De linker Tam gearbox ,die al op de adapterplaat voorgemonteerd was..daarbij was de aandrijfas verbogen !!
Natuurlijk heeft het feit ,dat de aandrijfwielen al op de aandrijfassen gemonteerd waren daar ook een rol bij gespeelt..

Was trouwens nog een leuk klusje om de as er uit te krijgen.. :evil:

Afbeelding

Probeer dit maar eens voor elkaar te krijgen...
Het pakket kwam uit Duitsland...en m`n kennis had het toch echt netjes in gepakt....
Verder was ook de lower hul van de Hummel gescheurt.. :evil: :evil:

Afbeelding

:( :(

De rest van de spullen heeft het gelukkig wel overleeft.....
Ongeloofelijk hoe ze het toch bij de posterijen voor elkaar krijgen... :x :x

Greetz....
Laatst gewijzigd door John Canton op 01 nov 2007, 18:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Rick Braat
Contacteer:

Bericht door Rick Braat »

Wow. dit ziet er niet goed uit John :?
En ja... als je ze soms ziet smijten met de dozen is ook niet geheel de bedoeling volgens mij :?
Rick

Afbeelding
Hans Röther
Contacteer:

Bericht door Hans Röther »

Hoi John,

Dat zit er niet mooi uit.
Ik heb zelf jaren bij de Post gewerkt en weet maar al te goed hoe er met zendingen word omgegaan.
Het is meestal niet het smijten wat dit soort schade veroorzaakt maar het stapelen van pakketen in de rolcontainers.
Was deze zending verzekerd?
Ik zou er als ik jou was wel melding van maken.
In elk geval is mijn beslissing om niks meer met TNT te versturen weer eens bevestigt.
Ik hoop dat je nog ergens je recht kan halen.
John Canton

Bericht door John Canton »

Hoi Hans ,

Ja....kijk...jouw antwoord schept al wat meer licht in deze zaak...het stapellen dus.. :(
Er zaten ook Tamiya FO Komponnenten bij...die zijn gelukkig niet beschadigt geraakt....dat maakt het wel vreemd..

Overigens is TNT hier dit keer niet schuldig aan....
Mijn kennis had het verstuurd via Hermes Versand.....levering in Nederland gaat dan weer via DPD..
Van de laatste kan ik me dit trouwens eerlijk gezegt ,echt niet goed voorstellen...
Niets is onmogelijk ,maar ik ben juist altijd heel erg tevreden over DPD geweest...
Of reklameren veel zin heeft ? ....je moet het ook kunnen bewijzen...

Tja...de Hummel vind ik nog wel het ergste...
Het is best te repareren...maar toch... :(

Groeten....
Frits de Vries

Bericht door Frits de Vries »

Hoi John.
Dat is inderdaad niet leuk zoiets verheug je je zo op die onderdelen zitten ze er zwaar beschadigd in de doos dat is best k***e :evil:
Die hull zou je nog kunnen repareren maar dat asje die kan je weggooien en een nieuwe bestellen.
Daar gaat natuurlijk ook weer tijd overheen voordat je de nieuwe as hebt nee het is zeker verre van gemakkelijk zoiets.
John sterke met het herstel.
Groeten.
Frits.
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Ik zit er ook sterk aan te denken om naar DPD over te stappen met mijn pakketten.
Ik breng er tot nu toe gemiddeld zo'n 67 per maand (Oktober was een uitschieter met 109 stuks) naar het postkantoor en de ervaring heeft geleerd dat ik het bijna WWIII bestendig moet verpakken als er breekbare dingen in het pakket(je) moeten.
DPD is ietsje duurder als TNT maar dan is het wel meteen verzekerd en de tarieven zijn allemaal incl. BTW (wat ik weer af kan trekken 8) )....en ze komen het bij je ophalen, scheelt mij een hele hoop heen en weer gerij naar het postkantoor en ook een heleboel tijd natuurlijk.

TNT, de naam zegt eigenlijk al alles he, hele bergen worden er mee opgeblazen :roll:
Peter Dierckx
Contacteer:

Bericht door Peter Dierckx »

Maar als jij iets verstuurd Hugo komt het ook heel aan. Zelfs onze DOVO kan daar niet tegen op :D
Afbeelding
"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP)
moderator BTB
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Er gaan dan ook zo'n twee rollen brede paktape per dag doorheen en dat is alleen om zeker te weten dat een pakket ook dicht is en blijft, dat de ontvanger dan een slijptol nodig heeft om zijn pakket open te krijgen is deel twee :roll: :lol:
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

Peter Dierckx schreef:Maar als jij iets verstuurd Hugo komt het ook heel aan. Zelfs onze DOVO kan daar niet tegen op :D
Hmm, misschien dat 't heel is gebleven, maar aankomen deed 't tot 2 x toe dus niet :evil:
Vandaar dus dat ik af en toe bij Hugo op de koffie ga :wink:
Peter Dierckx
Contacteer:

Bericht door Peter Dierckx »

misschien ook tankers bij de PTT???? :twisted:
Afbeelding
"There are no atheists in foxholes" isn't an argument against atheism, it's an argument against foxholes
Königstiger (vintage), Panther, Pz Kpfw IV (WIP)
moderator BTB
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Of het zijn gewoon verzamelaars.
Vorige week op mijn werk per express een pakketje van 25kg verstuurd.
Het is nog steeds niet aangekomen en wat ze willen met 40 plaatjes met een gaatje erin weet ik ook niet. :?
Gr,
Tuur.
Gert vd Born

Bericht door Gert vd Born »

Hallo Tankers,

Volgens mij maakt het niet uit met wie je verstuurd. Heb al grote TFT schermen in de bestelauto van meerdere koeriers zien liggen waarvan ik dacht "ben blij dat deze niet van mij is". Van de week 4 H-L WB-41 binnengekregen. Ze waren al verkocht en wat blijkt van al de 4 zijn de vuurmonden afgebroken. Dus niet kunnen uitleveren en mijn klanten moeten teleurstellen. Hoezo voetballen met paketten :evil:
Gelukkig test en controleer ik de modellen en verpakt ze goed voordat ik ze verstuur. Maar toch het blijven onnodige kostenposten veroorzaakt door een ander.

Mvg Gert
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast