Köti
-
Johan van den Hoven
-
Olaf Pepping
- Peter Kapteyn
- Contacteer:
komt dat ding zo uit de mallen van Tamiya ???
-------------------------------------------------------
Kapteijn Klassieke Automobielen
Restauratie - Revisie - Onderhoud - Modificatie
www.kapteijn-bv.nl
www.kapteijn-bv.nl
- Rick Braat
- Contacteer:
Nou die ziet er netjes uit
Hier beelden van het binnenwerk (wel van het prototype, niet productiemodel)
EDIT: bericht aangepast voor eigenaar foto's
Hier beelden van het binnenwerk (wel van het prototype, niet productiemodel)
EDIT: bericht aangepast voor eigenaar foto's
Laatst gewijzigd door Rick Braat op 03 okt 2007, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Rick

-
Jens Schütte
- Peter Kapteyn
- Contacteer:
Jens,
if you dont like that your pictures are hot linkend in other fora, Then you have to take countermeasures. So disable hotlinking on the site the pictures are on.
I dont see any copyright or other info that u are the owner of this pictuers.
So next time edit them before u put them online..
grtz
Peter
if you dont like that your pictures are hot linkend in other fora, Then you have to take countermeasures. So disable hotlinking on the site the pictures are on.
I dont see any copyright or other info that u are the owner of this pictuers.
So next time edit them before u put them online..
grtz
Peter
www.kapteijn-bv.nl
www.kapteijn-bv.nl
-
Thymen Bouma
-
Jens Schütte
- Robert Winkelhuis
- Contacteer:
- Peter Kapteyn
- Contacteer:
But Jens, that's a shame. Its good to see the new matorro stuff online and the more people see them te more people get enthousiast about it. And is good for the matorro sales I think.
If you put a simple tekst line on the foto like "Pictures taken en owned by Jens Schütte" then it's good and clear to see that you are the one which made the pictures. And if they are hot linked everybody see's it.
You can do such kind of thing with a program like photoshop, paintshop pro of even free paint.net program..
So don't be sad and see it like a good oportunity to promote the matorro king Tiger!!
With Kind regards
Peter
If you put a simple tekst line on the foto like "Pictures taken en owned by Jens Schütte" then it's good and clear to see that you are the one which made the pictures. And if they are hot linked everybody see's it.
You can do such kind of thing with a program like photoshop, paintshop pro of even free paint.net program..
So don't be sad and see it like a good oportunity to promote the matorro king Tiger!!
With Kind regards
Peter
Laatst gewijzigd door Peter Kapteyn op 03 okt 2007, 17:21, 3 keer totaal gewijzigd.
www.kapteijn-bv.nl
www.kapteijn-bv.nl
-
Marcel Hoogeveen
Köti van Matorro
Beste mensen,
Ik denk dat Jens wat op zijn..... is getrapt. Wie zal de eerste eindgebruiker zijn die met de King Tiger aan de haal gaat? Via welke leverancier wordt hij geleverd? Of moeten we toch gewoon in Duitsland gaan kopen.
Groeten,
Marcel
Ik denk dat Jens wat op zijn..... is getrapt. Wie zal de eerste eindgebruiker zijn die met de King Tiger aan de haal gaat? Via welke leverancier wordt hij geleverd? Of moeten we toch gewoon in Duitsland gaan kopen.
Groeten,
Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel Hoogeveen op 03 okt 2007, 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
Ik denk dat het heel terecht is dat mensen geprikkeld zijn als hun foto's zonder hun toestemming gebruikt worden. Er hoeft namelijk niet altijd een copyright bij te staan omdat degene die ze gebruikt en niet heeft gemaakt, weet dus dat ze niet van hem zijn.
Ik stel dus dringend voor dat er in het vervolg geen foto's van anderen zomaar op ons forum worden geplaatst tenzij met toestemming van de betrokkene. Ook stel ik dr(w)ingend voor dat in het vervolg niemand meer persoonlijk op dit forum wordt aangevallen als hij terecht op dit ge-/misbruik reageert. Dat is gewoon zijn goed recht.
Ook vraag ik dat een gast, niet zijnde een BTN lid, zich ook zodanig gedraagt en niet een zorgvuldig opgebouwde relatie tussen de BTN en derden door zijn/haar gedrag/ reactie ondermijnt.
Ik stel voor om verder te gaan met het onderwerp en geen op personen gerichte reacties meer plaatsen.
Ik stel dus dringend voor dat er in het vervolg geen foto's van anderen zomaar op ons forum worden geplaatst tenzij met toestemming van de betrokkene. Ook stel ik dr(w)ingend voor dat in het vervolg niemand meer persoonlijk op dit forum wordt aangevallen als hij terecht op dit ge-/misbruik reageert. Dat is gewoon zijn goed recht.
Ook vraag ik dat een gast, niet zijnde een BTN lid, zich ook zodanig gedraagt en niet een zorgvuldig opgebouwde relatie tussen de BTN en derden door zijn/haar gedrag/ reactie ondermijnt.
Ik stel voor om verder te gaan met het onderwerp en geen op personen gerichte reacties meer plaatsen.
Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;