Wat doe je voor werk

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
erik arens

Wat doe je voor werk

Bericht door erik arens »

Hallo allemaal

Dit is misschien een raar onderwerp,maar sinds willem schreef dat hij ambulancechauffeur is,vroeg ik me af wat doet de rest voor werk zo naast de hobby?
Van sommige van jullie weet ik wat ze doen maar de rest ?
Dus hier mijn beroep: mijn naam is erik ben 38 jaar en ben internat. vrachtwagenchauffeur.
Ik rij voor 95% op frankrijk met diepvriesgoederen zoals: friet div. groente,ijs,kip,enz enz ook verse producten en stukgoed kan in mijn oplegger!
De andere landen zijn duitsland,belgie,luxemborg,zwitserland.
Ben 5 dgn in de week weg van maandag tot vrijdag,maar ook wel een van zondag tot zaterdag maar dat is spoorradies.
Dus weinig tijd voor de hobby!!
Mijn vrouw heb ik gelukkig achter mij staan kwa werk(hobby wat minder :twisted: )het maakt haar niks uit dat ik de hele week weg ben!
Dus Dames en heren wat is jou beroep?

Greetz erik :wink:
jan vd poel
BTN Site Admin
Contacteer:

Bericht door jan vd poel »

Mijn werk is af en toe best druk.
Cad-tekenaar op een constructie advies bureau en daarbij:
systeembeheerder
cad-manager
troubleshooter
help-desk
opleidingen verzorgen
etc.

En voor de club natuurlijk de prints ontwerpen. :shock:

Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
Peter Kapteyn
Contacteer:

Bericht door Peter Kapteyn »

Ik ben werkzaam als systeem beheerder in de e-commerce of te wel. ik hou me bezig met webhosting voor alle websites van de SNS reaal groep.

That's all...
-------------------------------------------------------
Kapteijn Klassieke Automobielen
Restauratie - Revisie - Onderhoud - Modificatie

www.kapteijn-bv.nl
Stefan van Dermearschalk
Contacteer:

Bericht door Stefan van Dermearschalk »

Nog een chauffeur hier :D
Op een haakarm combinatie, vooral veel lokaal werk in de agrarische sector.
( oftewel, t boerenwerk .. voermiddel, kunstmest ed.. )

Zit er wel sterk aan te denken t groene bloementjes pak weer te gaan aantrekken.

Stefan
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Stefan Maarschalk schreef:Zit er wel sterk aan te denken t groene bloementjes pak weer te gaan aantrekken.
Al die boeren dan zingen als je komt leveren.....Tinky Winky......LaLa :shock: :mrgreen: :lol:

Maaruh, ik winkeliert tegenwoordig een beetje als beroep.
Daarvoor 23 jaar offsetdrukker geweest en toen nog zo'n jaar of 8 in de ICT.
Toen ging opeens het licht bijna uit door een 6-tal TIA's in de bovenkamer en na een jaar ziektewet ben ik dus volledig voor mezelf begonnen.
Hulde hierbij is op zijn plaats aan de volledige medewerking van het UWV door nog in de ziektewet voor mezelf te mogen beginnen.
Richard Dreves

Bericht door Richard Dreves »

Hugo Jong schreef:Toen ging opeens het licht bijna uit door een 6-tal TIA's in de bovenkamer en na een jaar ziektewet ben ik dus volledig voor mezelf begonnen.
Hulde hierbij is op zijn plaats aan de volledige medewerking van het UWV door nog in de ziektewet voor mezelf te mogen beginnen.
:shock: :shock: daar word ik even stil van :?
Richard Dreves

oh ja, zou bijna vergeten mijn baan te vermelden :mrgreen: Ik ben werkzaam als Composietbewerker bij een groot bedrijf die luxe (miljoenen) zeiljachten maakt, ik werk dus elke dag met Carbon-Fibre
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Het had natuurlijk vrij vervelend geweest als ik 's morgens dood wakker was geworden maar gelukkig waren er nog andere plannen, ik moest tenslotte toch nog eens een winkel openen dus dat heb ik toen maar snel geregeld want ik was met mijn neus op de feiten gedrukt dat het leven zomaar opeens voorbij kan zijn :wink:
Stefan van Dermearschalk
Contacteer:

Bericht door Stefan van Dermearschalk »

nah, gemiddelde reactie: "Donder daar maar neer"

Ze leven hier nog in het Uzi/ FAL tijdperk Hugo ;) ...
< de meesten dan ;) >

Och, loop ook een beetje achter... kom nog uit het ytv 2300 tijdperk, ze hebben nu allemaal Scania :shock:
Jeukt toch stiekem ... ben nog geen 6 jaar weg, t kén nog :?
Richard Dreves

Hugo Jong schreef:Het had natuurlijk vrij vervelend geweest als ik 's morgens dood wakker was geworden maar gelukkig waren er nog andere plannen, ik moest tenslotte toch nog eens een winkel openen dus dat heb ik toen maar snel geregeld want ik was met mijn neus op de feiten gedrukt dat het leven zomaar opeens voorbij kan zijn :wink:
:mrgreen:
Olaf Pepping

Bericht door Olaf Pepping »

Ik werk als Supervisor bij Verizon business, het voormalige MCI, Worldcom.

wat betekent dat ik dus in ploegendienst werk, maar ga binnenkort naar een dagbaan. wordt ik dus eindelijk ook zo'n burgelijke @#$@, die 5 dagen per week werkt van 9 tot 5. :D :D :D :D
Johan van den Hoven

Bericht door Johan van den Hoven »

Wellicht al bij de meeste bekend maar voor degenen die het nog niet wisten...

Ben ICT'er van beroep. Zit tegenwoordig op een "skilled servicedesk" wat inhoudt dat ik alle ICT gerelateerde vragen van alle universiteitsmedewerkers en studenten van de universiteit in Wageningen mag oplossen 8)
Hans Op 't Hoog

Bericht door Hans Op 't Hoog »

Hoi,

Ik ben opzichter bij de gemeente Veldhoven, wat inhoud ik kijk hoe andere mensen nieuwbouwplannen, grote reconstructie van straten en rioleringen maken :D :wink:
Niels Jansen
Contacteer:

Bericht door Niels Jansen »

Hallo

Ik ben productiemedewerker bij Corus(voorheen Hoogovens).
De afdeling waar ik zit maakt de rollen klaar voor klant zodat ze daarna ingepakt en verzonden kunnen worden.

Dit houd in dat ik ploegendienst loop en daardoor niet naar veel bijeenkomsten kan komen van BTN. :(
Maar ja het verdient goed, zo kan ik me hobby gelukkig uitoefenen.

Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
Gideon van der Giessen

Bericht door Gideon van der Giessen »

Hoi,

Ik ben Acceptant schadeverzekeringen (voor bedrijven) bij meest oranje getinte verzekeringsmaatschappij.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast