Hier is 't Huis houdelijk regelement ik kan 't niet vinden.
Maar vanwege de aansprakelijkheid is er besloten dat er geen minder jarige lid mogen worden van de BTN.
Maar 1 van jou ouders wordt lid en jij wordt dan gratis lid
Zo zitten de regels ongeveer in elkaar.
Hoi Tim, welkom alvast, misschien kun je je MSN taal dan gelijk inruilen voor echt Nederlands, dan kunnen onze buitenlandse vrienden die al moeite hebben met Nederlands lezen, nog iets snappen van wat jij zegt. Trouwens ik durf te weden dat er ook Nederlanders zijn die een snars snappen van wat jij hier brabbelt.
Laatst gewijzigd door Willem Reij op 12 sep 2007, 09:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier is 't Huis houdelijk regelement ik kan 't niet vinden.
Maar vanwege de aansprakelijkheid is er besloten dat er geen minder jarige lid mogen worden van de BTN.
Maar 1 van jou ouders wordt lid en jij wordt dan gratis lid
Zo zitten de regels ongeveer in elkaar.
Niet iedereen is een kei in Nederlands, daar zullen we mee moeten leren leven.
Er hobbelen er meer rond op dit en andere fora waar je kromme tenen van krijgt qua taalgebruik.
Zolang als er maar leuke berichten gepost worden heb ik daar weinig moeite mee.
Spreekwoord: ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is
Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
Wie is er laatste bij rc-fun in blaricum geweest ??
want een tijdje geleden heeft de man van rc-fun mijn kist van mijn tank gezien hij zij toen ik er laatst was, Er waren 2 mensen volgens mij van de btn Die heb ik verteld van jouw kist. en toen zijden hun: O die kennen wij denk ik wel .
Beste Tim, het probleem over de motortjes en gearboxes is al zolang dit forum bestaat. Kijk een bij techniek en zoek daar eens. Er zijn daar diverse oplossingen te vinden.
sorry vergeten er bij te vermelden het gaat niet over tank motor
en gearboxen en de rest.
maar het gaat om een zetje uit een ouwde nikko boot.
die ik uit elkaar heb gesloopt, zit een moter en afstands techniek in
maar ik krijg het mottortje niet langzaam genoeg.
om normaal zachtjes een hek open en dicht te laten gaan