Gevecht SYSTEEM voor HENG LONG (duits)
-
Raymond Roolant
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Jens Schütte
Ich werde Morgen In Arnheim sein und gerne Fragen zur EGS beantworten.
Ich werde aber keine Testfahrzeuge dabei haben . Mein M41 wird gerade lackiert, der M26 wartet auf die neue TK RX-14 Platine von HL um diese zu testen und mein ElMod Sherman wartet auf seinen Afterburner um fahren zu können.
Gruß Jens
Ich werde aber keine Testfahrzeuge dabei haben . Mein M41 wird gerade lackiert, der M26 wartet auf die neue TK RX-14 Platine von HL um diese zu testen und mein ElMod Sherman wartet auf seinen Afterburner um fahren zu können.
Gruß Jens
-
Maarten Havinga
Re: Gevecht SYSTEEM voor HENG LONG (duits)
Dus als ik het goed begrijp, is het Heng Long battle systeem wel bruikbaar op bijvoorbeeld 1 van de bijeenkomsten?
Ik zit te dubben of ik een T34 met infrarood van Heng Long zal kopen of niet, maar weet niet zeker of het dus compatible is met de rest van jullie heren en dames.
(ik ben er al op gekleed om de strijd aan te gaan)
Groeten, Maarten Havinga.
Ik zit te dubben of ik een T34 met infrarood van Heng Long zal kopen of niet, maar weet niet zeker of het dus compatible is met de rest van jullie heren en dames.
-
Johan van den Hoven
Maarten,
Je moet naast de tank dan nog wel het EGS systeem kopen (a 79 euro als ik het goed zie).
Plaatjes op http://www.imperial-modellbau.de/shop/p ... images.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Op die site staat ook een webshop.
Je moet naast de tank dan nog wel het EGS systeem kopen (a 79 euro als ik het goed zie).
Plaatjes op http://www.imperial-modellbau.de/shop/p ... images.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Op die site staat ook een webshop.
-
Dave Caenen
- Contacteer:
kijk eens op dit forum... http://www.razyboard.com/system/morethr ... 635-0.html zoek daar eens naar tristan deze maakt printen en komplete bu's die je op verschillende systemen kunt toepassen. Ik heb zo'n print bestelt voor mijn köti die komt tussen de hl bu en de stuurelectronica dan kan ik ook met de tamiya bu battlen. en het mooie deze print kost me 25 euro (incl. verzendkosten)
-
Maarten Havinga
Dus dat betekend verplicht met een doppie/toren op je tank rijden?
ok.... maar de toren is op een insteek plaat gestoken...... (pas op, ik ben denkende
)
dus ook tijdelijk verwijderbaar?
Is dit het zelfde als een Think tank CSI? -> http://www.tanktoko-apeldoorn.nl/view_p ... 03-EM-5530" onclick="window.open(this.href);return false;
Aangezien ik in Apeldoorn een opleiding ga volgen....?
@Dave.... BU = battle unit?
€25,- inclusief verzending.... goed te doen.
vriendelijke groeten, en alvast bedankt voor alle hints en tips.
Maarten Havinga.
ok.... maar de toren is op een insteek plaat gestoken...... (pas op, ik ben denkende
dus ook tijdelijk verwijderbaar?
Is dit het zelfde als een Think tank CSI? -> http://www.tanktoko-apeldoorn.nl/view_p ... 03-EM-5530" onclick="window.open(this.href);return false;
Aangezien ik in Apeldoorn een opleiding ga volgen....?
@Dave.... BU = battle unit?
€25,- inclusief verzending.... goed te doen.
vriendelijke groeten, en alvast bedankt voor alle hints en tips.
Maarten Havinga.
-
Dave Caenen
- Contacteer:
yep bu = battle unit.... 25 euro is voor de extra printplaat die je tussen je battle systeem zet. ik heb dus een henglong tank met bu nu zet ik daar die print tussen en je kunt zo met iedereen battlen. Aangezien iedere nieuwe hl tank zo ongeveer net een bu komt tegenwoordig is dit denk ik een van de goedkopere oplossingen.
-
Wilco Bouwhuis
Alleen het HL geluid hé
,
Als dat nu ook nog 's keertje zou verbeteren heb je inderdaad iets leuks
Als dat nu ook nog 's keertje zou verbeteren heb je inderdaad iets leuks
-
Maarten Havinga
Ok dan, dat is duidelijk.
bedankt voor alle info....
Groeten, Maarten.
bedankt voor alle info....
Groeten, Maarten.
- Ger Hanssen
- BTN Clublid
- Contacteer:
Dave,
Even voor de duidelijkheid, is dit de print die je besteld hebt bij Tristan?
Ben eens benieuwd of die in de praktijk ook werkelijk goed samenwerkt met de BU's van Tamiya, Elmod en EGS.
Hou ons op de hoogte.
Als dit goed gaat werken, dan is dat voor de HL bezitters met HL-BU een goedkope oplossing om mee te doen aan de battles.

Even voor de duidelijkheid, is dit de print die je besteld hebt bij Tristan?
Ben eens benieuwd of die in de praktijk ook werkelijk goed samenwerkt met de BU's van Tamiya, Elmod en EGS.
Hou ons op de hoogte.
Als dit goed gaat werken, dan is dat voor de HL bezitters met HL-BU een goedkope oplossing om mee te doen aan de battles.

Groet, Ger
-
Maarten Havinga
Als ik zo'n printje koop bij Tristan, moet ik dan alsnog een hogere "torentje" monteren, of is het bestaande ontvanger-unit goed functionerend?
Groeten, Maarten.
Groeten, Maarten.
-
Dave Caenen
- Contacteer:
ik heb inderdaad die print van tristan. Je hebt verder geen nieuwe bu nodig. Deze print zet je tussen de originele hl electronica. Op alle duitse fora staan allemaal goeie recensies over deze print. Ook de persoon in duitsland waar ik bijna al mijn onderdelen koop is heel tevreden met de print hij doet vaker mee met de tamiya's. Met deze print kun je tegen alle systemen spelen dus ook tegen de csi en anderen
-
Maarten Havinga
euhm, bij een Heng Long tank....
Geldt dit voor een Torro T-34?
Het zal wel een newbe vraag zijn, maar toch....
Ik moet hem nog daadwerkelijk bestellen, maar dat ga ik alleen doen, als ik er mee op een eventuele bijeenkomst mee zou kunnen doen.
Geldt dit voor een Torro T-34?
Het zal wel een newbe vraag zijn, maar toch....
Ik moet hem nog daadwerkelijk bestellen, maar dat ga ik alleen doen, als ik er mee op een eventuele bijeenkomst mee zou kunnen doen.