Trauma Centrum

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Trauma Centrum

Bericht door Willem Reij »

Voor diegenen die geinteresseerd zijn in wat voor werk de voorzitter doet en met welke collega's: Vanaf gisteren draait iedere werkdag op SBS6 van 20.00 uur tot 20.30 uur de serie "Trauma Centrum". Daarin komen mijn collega's van de VZA in Amsterdam regelmatig, niet altijd, aan het woord en laten zij zien wat er gemiddeld wordt tegengekomen. Zij zijn niet iedere keer op het scherm, ook de RAVU in Utrecht komt aan de beurt, maar de kans is groot dat zij er wel bij zitten. Het draait voornamelijk om de verpleegkundige, maar vaak is ook de chauffeur er bij betrokken. Ik ben nog niet aan de beurt geweest maar er komen nog genoeg opnames en de serie draait tot december. Wie weet kom ik dan ook nog voorbij sjeezen.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
John Canton

Bericht door John Canton »

Hoi Willem ,

Tja ,dat soort programma`s is echt iets voor m`n vriendin... :evil:
Die kijkt daar regelmatig naar...ik zit er dan met een lang gezicht naast... :?

Ik kijk liever naar gezonde mensen...
Heb al te vaak het ziekenhuis van binnen gezien.... :wink:
Maar heb zeker wel respekt voor jouw beroep en jouw Colega`s...
Want ....if the shit hits the fan...ben je blij waneer je die gele auto ziet...
En helemaal ongevaarlijk is jullie beroep ook al lang niet meer..

Greetz....grr..
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Voor je het weet zit je haar wel in de war tegenwoordig, kom je iemands leven redden moet je matten om er bij te komen.....it's a sick world :?

Kam je dan wel je haar weer ff voor je in beeld komt Willem :!:
Johan van den Hoven

Bericht door Johan van den Hoven »

Willem,

Leuk om je een keer te zien langskomen. Wel ff aankondigen vantevoren he?
Enne, sinds ik een keer een ambulance nodig heb gehad heb ik nog meer respect voor jou en collegae Willem!
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast