Welkom bij de 30+club
Waarschijnlijk is John jarig
-
Marcel Hambuckers
- Contacteer:
- Willem Reij
- BTN Erelid
- Contacteer:
John, wel gefeliciteerd met je pas dertigste verjaardag. Ik hoop dat we met z'n allen ook je 80ste verjaardag mogen vieren.
Groetjes,
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Willem, CO rtd.
http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Thymen Bouma
-
Bas Pos
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Bas Pos
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
John Canton
Allo ,
Hè bedankt allemaal...
30 jaartjes of niet....wat de hobby betreft krijg ik het steeds drukker...
Er komt volgende week nog een Panthertje aan....jammer genoeg niet voor mezelf..
Mag hem wel bouwen en spuiten ,dus dan gaat de Leo heel eventjes op ijs..dan nog twee Bandai`s....wat figuren...
Dus dat even allemaal op een rijtje ,dan heb ik genoeg te doen tot m`n 31ste....
Mag dus niet klagen....en verder hoop ik dat ik nog wat jaartjes deze aardkluit mag blijven terroriseren...
@Jan...
Nou ik maak me toch wel zorgen om die vlaai ,hoor...
Tussen Sittard ( ahum ,Maastricht ) en Gemert liggen wel een paar km`sen....als Bas toch eens honger mocht krijgen ?......
Groeten ,John
Hè bedankt allemaal...
30 jaartjes of niet....wat de hobby betreft krijg ik het steeds drukker...
Er komt volgende week nog een Panthertje aan....jammer genoeg niet voor mezelf..
Mag hem wel bouwen en spuiten ,dus dan gaat de Leo heel eventjes op ijs..dan nog twee Bandai`s....wat figuren...
Dus dat even allemaal op een rijtje ,dan heb ik genoeg te doen tot m`n 31ste....
Mag dus niet klagen....en verder hoop ik dat ik nog wat jaartjes deze aardkluit mag blijven terroriseren...
@Jan...
Nou ik maak me toch wel zorgen om die vlaai ,hoor...
Tussen Sittard ( ahum ,Maastricht ) en Gemert liggen wel een paar km`sen....als Bas toch eens honger mocht krijgen ?......
Groeten ,John
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
John Canton
- Adrie Baak
- Contacteer:
-
erik arens