Mijn eerste tank HL Tiger

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Plaats reactie
James Davis

Bericht door James Davis »

Hoi Tankers,

Ik ben een nieuw tanker en dit ismijn eerste post op BTN. :)

Ik heb een heng long gekocht en ben bezig die netjes te maken. Bij deze een paar fotos er van. Ik heb alle electronica er uitgehald en een nieuw ELMOD set met proportional kable systeem besteld bij Tanktoko (helaas is er iets mis gegaan tussen tanktoko en ELMOD.de dus de levering doet erg lang en gert kan niet zeggen wanneer het spul binnen is :( )

Dus nu blijft mijn schatje stil :?

Maar de paint werk is wel af. Moet alleen nog de verleng stuk voor de loop in zetten, maar gezien de bestelling bij Tanktoko niet goed loopt (niet de fout van tanktoko trouwens) dan wacht ik, voor dat ik wat meer bestel.

Er komt een ELMOD Booster met TLS en PROP kabels. Later de Blaster 2 en Boombox.

Heeft iemand ervaring mee om een rook unit en recoil unit aan te sluiten in een HL Tiger icm ELMOD??

Ik hoor het el wat jullie vinden van mijn paint work en evt. tips voor de rook en recoil.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Frits de Vries

Bericht door Frits de Vries »

Hoi James.
Je HL Tiger1 is mooi geworden hoor.
Met de Elmod elektronica heb ik zelf nog geen ervaring mee dus op je vraag van de rook generator kan ik niet antwoorden.
Maar er zijn vast leden die er wel ervaring mee hebben en die willen helpen met adviezen.
Groeten
Frits de Vries.
Roy Steinfort

Bericht door Roy Steinfort »

Mooie Tiger! Gross Deutchland divisie toch?
James Davis

@ Frits: Bedankt voor de compliment. Ik wacht wel of iemand reageerd op mijn vragen.

@ Roy: Dat klopt Roy, S21 was een van de eerste 9 Tigers die in feb 1943 uitgeleverd was aan de Panzer Abteilung.
Gert vd Born

Bericht door Gert vd Born »

Hallo James,

Het wachten heeft een eind. De spullen zijn binnen.
Wat je vraag betreft mbt de rookmodule hier mijn antwoord.
ElMod ondersteunt niet de HL rookodule. Theoretisch kan je de door mij geleverde proportionele rookmodule aansluiten. De pomp wordt door de motoren aangestuurd. Je zult zelf de stroomtoevoer naar de gloeidraad moeten realiseren. Voor een kenner geen probleem. Nu nog een afspraak maken voor je spullen.

Mvg Gert
James Davis

@Gert Bedankt voor de levering. Hoop dat je niet al teveel problemen heb gehad.

Vanavond ga ik beginnen met inbouwen van de electronica. Zondag een demo dag en wil graag de HL laten zien.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast