Gezocht: koperen glijlagers van Tiger kit!
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Gezocht: koperen glijlagers van Tiger kit!
Dame en heren,
Ik ben dringend op zoek naar 4x ML1 van de Tiger kit! Dit zijn de koperen lagers die in de roadwheels zitten. Ik heb ze nodig voor mijn Panther!
Maar zijn er eventueel ook rolllagers verkrijgbaar die ik kan gebruiken?
Ik zou het jammer vinden als ik een wheel bushing bag moet kopen voor alleen maar die 4 lagertjes, en niet te vergeten de zeer lange wachttijd die er zeer waarschijnlijk op zit!
Laat me maar iets weten!
Grrroet'n,
Rob
Ik ben dringend op zoek naar 4x ML1 van de Tiger kit! Dit zijn de koperen lagers die in de roadwheels zitten. Ik heb ze nodig voor mijn Panther!
Maar zijn er eventueel ook rolllagers verkrijgbaar die ik kan gebruiken?
Ik zou het jammer vinden als ik een wheel bushing bag moet kopen voor alleen maar die 4 lagertjes, en niet te vergeten de zeer lange wachttijd die er zeer waarschijnlijk op zit!
Laat me maar iets weten!
Grrroet'n,
Rob
-
Frits de Vries
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
Rob Wernars
- BTN Erelid
- Contacteer:
Hoi Marcel,
Ik heb de maat niet! Ze moeten in 2 Tiger 1 Roadwheels Late komen en op de beschrijving van Wecohe staat original part ML1. Zoals ik al schreef zijn de bouwbeschrijvingen van de Tiger 1 op vakantie.
Als ik me goed herinner zijn ze van koper, zien er uit als een klein busje met aan de ene kant een iets dikkere rand!
Hopelijk heb je hier iets aan, maar ik betwijfel het.
Grrroet'n,
Rob
Ik heb de maat niet! Ze moeten in 2 Tiger 1 Roadwheels Late komen en op de beschrijving van Wecohe staat original part ML1. Zoals ik al schreef zijn de bouwbeschrijvingen van de Tiger 1 op vakantie.
Als ik me goed herinner zijn ze van koper, zien er uit als een klein busje met aan de ene kant een iets dikkere rand!
Hopelijk heb je hier iets aan, maar ik betwijfel het.
Grrroet'n,
Rob
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
erik arens