verwijderd

Iets aan het bouwen? Altijd spannend!
Michael Sandbergen

verwijderd

Bericht door Michael Sandbergen »

verwijderd
Laatst gewijzigd door Michael Sandbergen op 14 jul 2008, 11:27, 2 keer totaal gewijzigd.
Jeffrey Damen

Re: Mike´s Panzer 3

Bericht door Jeffrey Damen »

Michael Sandbergen schreef:
Dus als er nog iemand dmd en mf unit of dergelijke van een tiger heeft liggen graag hoor ik van jullie :!:
*hoest een keertje* :twisted: :roll:
Michael Sandbergen

verwijderd
Laatst gewijzigd door Michael Sandbergen op 14 jul 2008, 11:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeffrey Damen

Bericht door Jeffrey Damen »

http://www.battletanksnederland.com/php ... php?t=1879

DIT! haha, :wink: als jij grag een dmd wil maakt me dat niets uit
ik ben denk ik tog van plan om die el-mod te kopen als ger dat getest heeft enzo :wink:
Hugo Jong

Re: Mike´s Panzer 3

Bericht door Hugo Jong »

Michael Sandbergen schreef:Ja ja ook ik heb me niet kunnen weer houden om er aan te schaffen bij Hugo
Ik had er vandaag 5 binnen gekregen en ze zijn krek meteen weer op.....weer bestellen dus (die ene die ik dacht over te hebben gaat dus naar Portugal)
Michael Sandbergen

verwijderd
Laatst gewijzigd door Michael Sandbergen op 14 jul 2008, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael Sandbergen

verwijderd
Laatst gewijzigd door Michael Sandbergen op 14 jul 2008, 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

Hoi Mike,

Jammer van de Stug, maar die is ook meer voor gebruik binnen bijvb in de zaal in Zetten.
Zodra je er buiten mee gaat rijden is 't 1 uur rijden 1 uur sleutelen :wink: tenminste mijn stug wel :cry:

Ik ben alleen benieuwd hoe de panzer 3 reageerd in 't terrein, de demo's van zowel Ton als Gert in Arnhem waren niet echt hoop gevend :?

Maar de praktijk zal dat leren.

Mooie oplossing voor jou recoil bevestiging.
Ga mijn PZ 3 ook ombouwen met Tamiya spul :lol: lekker vertrouwd.
Maar volg nu eerst jou bouwproject 8)
Michael Sandbergen

verwijderd
Theo Andriessen

Hoi Mike,

Hoe staat 't ermee, met de PZ 3 dan :lol:
Ik ben eindelijk aan de mijne begonnen, eerst het rij gedeelte.
Dit is nu zover hij rijdt en maakt ook zonder speakerbox meer herrie dan mijn Bergetiger :roll: , nu nog de rest :? :lol:
Gelijk ook de oplossing voor Wesley, met de Tamiya geluidsunit erin hoor je de gearbox echt niet meer :lol:

Zit alleen te twijfelen, of er een recoil in gaat ja of nee :?
Misschien laat ik hem wel die balletjes schieten ipv flash- unit en recoil unit :P
Maar dan wel met BU 8)

Ben er nog niet uit :lol:

Maar laat eens wat zien of horen :?:
Michael Sandbergen

verwijderd
Laatst gewijzigd door Michael Sandbergen op 14 jul 2008, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Theo Andriessen

Wel 't foto toestel is in Elst, dus ff geduld :lol:
Maar gebruik jij de Tamiya elevatie of die van Heng Long zelf :?:
Ik zit er toch over te denken om die ballen schieter eruit te gooien, ik heb in iedergeval die irritante ledjes verwijderd uit de koepel :lol:
En dan toch een Tamiya recoil unit erin, en dan toch ook een flash unit (net als bij de Sherman zie je die alleen van voren)
En ff kijken of de Heng Long elevatie unit misschien te gebruiken is :roll:

Er ligt nog een loopje op mij te wachten bij jou in 't dorp :wink:

Maar als jij de flash unit niet inbouwt is de loop een mooie lokatie voor de Battle Led :P
Michael Sandbergen

verwijderd
Laatst gewijzigd door Michael Sandbergen op 14 jul 2008, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael Sandbergen

verwijderd
Arthur Hermans
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Arthur Hermans »

Een standaard servo heeft in dit geval het nadeel dat zodra je de stick van de zender weer in de midden positie zet de servo ook weer in de neutraal positie komt.

Maar aangezien je een DMD gebruikt kan je ook een servo als vertraging gebruiken.
Daarvoor moet je alleen de electronica er uit te slopen en twee draadjes aan de elektromotor monteren.
Verder is de potmeter in de servo ook niet meer nodig.
Gr,
Tuur.
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast