Smoelenboek: wel of niet doen?

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Martin Noorloos

Bericht door Martin Noorloos »

Beste mede-BTN'ers

Aangezien de club groter en groter wordt zou ik een smoelenboek wel leuk vinden op het forum. Dan herken ik misschien wat meer leden tijdens meetings, helemaal nu ik al een tijdje niet meer ben geweest. :roll: Ik heb dit voorstel ook bij Willem voorgelegd. Met deze thread zullen we kijken of er genoeg animo is. Lees daarom even....

....mijn voorstel:

- Het smoelenboek wordt een apart forum waarin ieder lid die het leuk vind een eigen thread/topic kan aanmaken.

- Leden die een thread/topic aanmaken posten hier een foto waar hij/zij herkenbaar opstaat en verteld er iets over zichzelf bij.

- Foto's van (complete, afgemaakte) tanks van het lid kunnen er eventueel bijgepost worden

- Dit forum is alleen toegankelijk voor BTN leden! Niet omdat ik niet-BTN'ers niet vertrouw, maar foto's, persoonlijke informatie e.d. kunnen toch echt als persoonlijk worden beschouwd.

Wat denken jullie ervan? Belangrijk is dus dat het geheel vrijblijvend is, je hoeft alleen een foto te plaatsen als je dit wilt. Leuk is dat je een gezicht bij de naam en modellen hebt!!

Groeten,
Martin
Willem Reij
BTN Erelid
Contacteer:

Bericht door Willem Reij »

Hoi Martin en de rest. Ik denk dat het een goed initiatief is maar om te voorkomen dat we een soort museum met alle soortementen van verzamelingen gaan krijgen op foto's denk ik dat het een goed idee is om de nadruk te leggen op een echt smoelenboek, dus van de leden en minder op wat iedereen heeft. Daar komt bij sommige leden toch geen eind aan :wink: .

Geef dus hier aan of je er iets inziet dan kunnen we in de afgesloten sectie een boek aanmaken (hoop ik, Johan?) en kunnen we de dimensies van de foto's gaan instellen. Sommige leden hebben nou eenmaal een iets grotere foto nodig dan anderen, geintje :shock: :lol: , Dus hier nog geen foto's plaatsen alleen reacties.
Groetjes,

Willem, CO rtd.

http://www.battletanksnederland.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Hans Op 't Hoog

Bericht door Hans Op 't Hoog »

Hoi,

Ik kan hier wel mee leven, het is wat Martin zegt bij de meetings wat makkelijker elkaar te herkennen. Foto's van modellen hoeft van mij niet maar wat extra info over de leden en welke tanks iedereen heeft is wel leuk denk ik zo

Hans
Martin Noorloos

Goed punt Willem! Wat Hans zegt is misschien beter...beschijven welke modellen je hebt!

Dus zoiets:

Wie wat waar:

Martin Noorloos
20 jaartjes jong (of is geb.datum beter om constant updaten te voorkomen?)
Student HBO Logistiek & Economie
Woonplaats = Gouda

- Herkenbare foto -

Tanks: M26 Pershing

Niet teveel blabla eromheen denk ik maar? Dat kunnen we beter voor de meetings bewaren! :wink:

Groeten,
Martin
harry hofstede

Bericht door harry hofstede »

@martin,lijkt mij een goed plan,kunnen we ook eens wat mensen herkennen op een meeting,buiten de vaste ploeg om. :lol:
Marcel Norbart

Bericht door Marcel Norbart »

Hallo Mannen,

Ik ben dan nog wel geen lid maar de papieren zijn al in huis voor de aanvraag.

Zelf ik vind het al een leuk idee, want ook de nieuwkomers weten dan gelijk bij wie ze kunnen vragen voor allerhande informatie.

Het is een leuk idee zo'n "Smoelenboek".

Groetjes Marcel en nog bedankt voor een hele gezellige dag.
John Canton

Bericht door John Canton »

Allo

Zo`n "smoelenboek" vind ik een goed plan... :wink:
Goed idee Martin...
Zo krijgt BTN als vereniging,ook hier op het net,een wat persoonlijker tintje..

Greetz...grrr....
Martin Noorloos

Nou ben blij dat er zoveel positieve reacties zijn! :roll:

Ben vooral ook benieuwd naar ideeën van invulling en de mogelijkheden hiervoor....een forum met threads, of echt een fotopagina zoals op de BTN site...

Natuurlijk ook vooral een vraag naar Johan als webmaster: wat is handig?

Groeten,
Martin
Martin Noorloos

Nou mensen hij is er! Onderaan de overzichtspagina van de fora bij de alleen voor leden toegankelijke pagina's staat de thread!

Ik zou zeggen: maak jezelf beroemd! Genoeg meeting foto's waar je zelf waarschijnlijk ook wel een keer op staat!!

Groeten,
Martin
Laatst gewijzigd door Martin Noorloos op 19 mar 2007, 09:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gert vd Born

Bericht door Gert vd Born »

Hallo Tankers,

Martin gaf enkele voorbeelden wat en voor wie. Ben toch wat terughoudend geworden omdat de nieuwe topic voor iedereen te zien is. Dus je privecy ligt op straat. In de eigen huiskamer (lees BTN-bijeenkomsten ) vertel je meer over jezelf dan op straat (Internet). Mocht dat gedeelte net zoals bij de PM met wachtwoord beveiligd zijn dan wil er wel aan meewerken.

Mvg Gert
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Zoals je ziet staat het in de rubriek "Informatie alleen beschikbaar voor leden".

Zulke schrikbarende privé gegevens worden er sowiezo toch niet neergezet lijkt mij.
Gert vd Born

Smoelenboek: wel of niet doen

Bericht door Gert vd Born »

Hallo Tankers,

Bij vermelding van:
Informatie alleen beschikbaar voor leden
Moet ik mij bij elk item inloggen. :shock: Bij Ledengallerij dus niet. :twisted:
Zoals al eerder aangegeven eerst de beveiliging dan de foto's. :wink:

Hallo Hugo,

Het gaat mij niet om het schrikbarende maar meer om het principe. :evil: Alleen toegankelijk voor leden is ook alleen toegankelijk voor leden. 8) Mijn reden hiervoor zal ik de leden nog wel eens uitleggen. :D

Mvg Gert
Theo Andriessen

Bericht door Theo Andriessen »

Hoi Hugo,

Moet je ff uitloggen :lol:

Wat blijkt de handleidingen staan achter 't slot en grendel
Smoelen boekie niet :wink:

edit Gert was mij dus voor :lol:
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Ik handel wereldwijd, ze mogen mijn smoeltje best zien hoor :D
Ger Zonneveld

prive

Bericht door Ger Zonneveld »

ik ben nog geen lid maar hou me al 30 jaar met allerlei vormen van beveiliging bezig. Ik ben er een groot tegenstander van dat prive gegevens voor derden makkelijk beschikbaar zijn. Zo zijn kvk gegevens en bank gegevens ook makkleijk beschikbaar, als je dit dan nog gaat combineren met b.v. foto's ga je het mensen die er hun werk van maken om andere mensen te naaien wel erg simpel maken. Buiten de gegevens die op straat komen te liggen, als alles goed blijft gaan kan het ook nog wel eens gebeuren dat er god weet wat voor achterlijke actiegroep, en noem er zelf maar eentje die niet wil dat men met Duitse tanks het Duitse gedachtegoed in leven blijft houden er misbruik van kan maken. Wat zou kunnen resulteren in persoonlijke rancuneuze handelingen tegen enkele leden die wel erg veel Duits hebben staan. Ik heb een vriend bij de politie die verzameld Amerikaanse militaria, hij kreeg van een amerikaanse veteraan vanuit de usa een Duitse vlag opgestuurd voor de verzameling. Hij heeft hem opgevouwen op zijn tot klein museum ingericht kamertje liggen. Hij geeft aan een paar collega's een kleine rondleiding en kon zich daarna meteen verantwoorden op het buro bij zijn baas over zijn vlag, zijn haardracht, zijn Duitse herder, en zijn voorliefde voor BMW motorfietsen en dit is echt waar.
Dus ben voorzichtig met prive gegevens op straat leggen. :lol: :lol:
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast