goede accu?
-
Jeffrey Damen
goede accu?
hallo
ik kwam op conrad deze accupack tegen
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgat ... chedetail=
ik zou er graag 2 willen
en omdat deze niet duur zijn en aardig wat Mah hebben(niet superveel maar ik denk tog wel genoeg)
ik weet dat ik beter Nihm accu's kan kopen maar omdat ik graag 2 accu's wil en geen zin heb om een nieuwe acculader te kopen denk ik dat ik zo het goedkoopst uitben?
als mensen nog betere of surgesties hebben hoor ik dat graag natuurlijk!
ik kwam op conrad deze accupack tegen
http://www1.nl2.conrad.com/scripts/wgat ... chedetail=
ik zou er graag 2 willen
en omdat deze niet duur zijn en aardig wat Mah hebben(niet superveel maar ik denk tog wel genoeg)
ik weet dat ik beter Nihm accu's kan kopen maar omdat ik graag 2 accu's wil en geen zin heb om een nieuwe acculader te kopen denk ik dat ik zo het goedkoopst uitben?
als mensen nog betere of surgesties hebben hoor ik dat graag natuurlijk!
-
Jeffrey Damen
- Stefan van Dermearschalk
- Contacteer:
-
Jeffrey Damen
-
Tobias Huurman
@Jeffrey,
Ik heb precies dezelfde, deze zit nu al bijna een jaar in m'n tank.
Niet echt heel intensief gebruikt, maar ik ben er wel tevreden over.
Het opladen duurt ongeveer tweeënhalfuur en dan rijd mijn tank er ongeveer 20 minuten op(normaal terrein/Gepard met één motor).
Als je twee motoren in je tank heb zitten kan het zijn dat één exemplaar wat korter meegaat, daarom is het inderdaad handig om er twee te kopen.
Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen.
Ik heb precies dezelfde, deze zit nu al bijna een jaar in m'n tank.
Niet echt heel intensief gebruikt, maar ik ben er wel tevreden over.
Het opladen duurt ongeveer tweeënhalfuur en dan rijd mijn tank er ongeveer 20 minuten op(normaal terrein/Gepard met één motor).
Als je twee motoren in je tank heb zitten kan het zijn dat één exemplaar wat korter meegaat, daarom is het inderdaad handig om er twee te kopen.
Ik hoop dat ik je zo een beetje heb kunnen helpen.
-
Michael Sandbergen
-
Randy van de Poel
- BTN Clublid
- Contacteer:
Dit komt omdat er geen DMD in zit maar een snelheidsregelaar.Tobias Huurman schreef:
Als je twee motoren hebt met een DMD er tussen als snelheidsregelaar dan kun je met 1 accu ongeveer 3 a 4 rijden dit ligt veel aan het terrein.
Greetz,
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche
Randy
Bezig met King Tiger --> Porsche
-
Rolof Tilanus
Jeffrey,
Je kunt ook eens hier kijken.
http://www.rc-tuning24.de
Hier vind je heleboel accu's. Conrad is nogal duur met zijn accu's dus waarschijnlijk koop je hier betere accu's voor hetzelfde geld.
Ik heb uitstekende ervaring met leveringen via deze webwinkel.
Prima online adviezen en alles werd stipt met speciaal transport geleverd.
Ik heb zelf 2 sanyo HC3600 paks gekocht voor een monster truck. Deze trekt een waanzinnige hoeveelheid stroom
(een 30A regelaar ging bij onbelast draaien direct in rook op) Maar met deze packs heb ik geen enkel probleem (laadtijd bij 4A is zo'n 45min) De rij tijd is zo'n 15 a 20 minuten. (2x zwaarbelaste RS540 motoren !!)
Qua prijs incl. verzendkosten (vooruit overmaken) kon meer dan ruim uit in vergelijk met conrad. Ik heb overigens niets tegen Conrad hoor. Het meer en deel van mijn online aankopen doe ik daar. (maar geen accu's dus)
Gr,
Rolof
Je kunt ook eens hier kijken.
http://www.rc-tuning24.de
Hier vind je heleboel accu's. Conrad is nogal duur met zijn accu's dus waarschijnlijk koop je hier betere accu's voor hetzelfde geld.
Ik heb uitstekende ervaring met leveringen via deze webwinkel.
Prima online adviezen en alles werd stipt met speciaal transport geleverd.
Ik heb zelf 2 sanyo HC3600 paks gekocht voor een monster truck. Deze trekt een waanzinnige hoeveelheid stroom
(een 30A regelaar ging bij onbelast draaien direct in rook op) Maar met deze packs heb ik geen enkel probleem (laadtijd bij 4A is zo'n 45min) De rij tijd is zo'n 15 a 20 minuten. (2x zwaarbelaste RS540 motoren !!)
Qua prijs incl. verzendkosten (vooruit overmaken) kon meer dan ruim uit in vergelijk met conrad. Ik heb overigens niets tegen Conrad hoor. Het meer en deel van mijn online aankopen doe ik daar. (maar geen accu's dus)
Gr,
Rolof
-
Jeffrey Damen