Videofragment: Bovington tank show

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Pieter de Vos

Bericht door Pieter de Vos »

Tobias,
Je moet een stukje naar beneden scrollen tot je het linkje "Download for free with FileFactory Basic"ziet, erop klikken, daarna start download, en dan moet het wel goed komen.Sucses!!

Grtz: Pieter
Rick Braat
Contacteer:

Bericht door Rick Braat »

Ja zo moet het. Sorry voor de nogal onduidelijke link, ik heb de site ook pas net gevonden. Je kon er gratis dingen uploaden, dus heb ik dat maar bij deze site gedaan :lol:
Rick

Afbeelding
Ger Zonneveld

koude motor starten

Bericht door Ger Zonneveld »

bij de koude motor is het niet aan te raden om hem veel toeren te laten draaien totdat de motor een redelijke bedrijftemperatuur heeft. Maar bij de handstart op de film is het niet na te gaan of de motor net daarvoor misschien al een half uur heeft gelopen. of misschien heeft die vent van tamiya die jongens al een half uur aan het draaien gehad om de opnamen iedere keer opnieuw te moeten doen. :lol: :lol: . Op beltring heb ik een keer een japaner in een japans uniform de sherman met de hand 300 keer laten draaien terwijl er maar 30 keer nodig is om de olie uit de onderste cylinders te krijgen. Hij wilde een foto met zijn japans vriendje op de sherman maken. en dat mocht na 300 keer aan de zwengel draaien. het zweet stond op zijn rug en van zijn vriendje ook. :lol: :lol:
Rick Braat
Contacteer:

Bericht door Rick Braat »

Ghehe das gemeen :lol: maar wel altijd leuk om mensen te zien die zich kapot werken :twisted:
Rick

Afbeelding
Tobias Huurman

Bericht door Tobias Huurman »

Ik heb em! :lol: :shock:

Bedankt Rick en Pieter. :)
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast