Panzer elite action

Hier kunnen alle niet gerelateerde (off topic) onderwerpen behandeld worden. De normale gedragsregels en moderatie gelden ook hier.
Plaats reactie
Pieter de Vos

Panzer elite action

Bericht door Pieter de Vos »

Heb sinds kort deze game op de X-Box, en ben hier wel tevreden over.
Welke tank liefhebber kent of speelt dit spel ook, en voor nieuwschierigen hier de link: http://www.panzereliteaction.com/main.php?lang=en.(link aangepast)
Kan je zelf missies in diverse WWII tanks uitvoeren :D

Grtz: Pieter.
Rick Braat
Contacteer:

Bericht door Rick Braat »

Hey, nog een PEA speler :lol:
Ik heb dit spel zelf op de pc en het is erg verslavend :wink:
De missies zijn leuk en zeker ook uitdagend, ben wel benieuwd naar de nieuwe addon.
Rick

Afbeelding
Johan van den Hoven

Bericht door Johan van den Hoven »

Pieter,

Ik heb hier de pc versie en die is ook leuk! Geen keiharde simulatie maar gewoon lekker tanken en mooie beelden.
Pieter de Vos

Ken dit spel nog niet zo lang, maar idd zeer verslavend :) , ben net door het duitse gedeeldte heen, begin nu ergens in normandie, moet maar weer zien wanneer ik weer verder speel, krijg n.l. veel commentaar van mijn dochters en wederhelft als ik op de tv zit te gamen met de X-box :lol:
Moet denk ik ook de pc versie maar aanschaffen.
Rick Braat
Contacteer:

De tv ergens verstoppen en daar de Xbox op aansluiten zodat ze niet weten waar hij is :twisted: :twisted: :twisted:
Rick

Afbeelding
Pieter de Vos

Nope, werkt niet, nemen ze mijn tiger in gijzeling :lol:
Stellen ze me voor de keuze, t.v. terug, of tiger in de magnetron :?
Tsja, wat moet je dan.
Rick Braat
Contacteer:

Naja, het was te proberen :lol:

Ik zit bij de missies vast bij de russen... sta je met een KV-1 op een trein en kan je er niet af. Dan moet je stuka's neerschieten om te voorkomen dat een brandstofopslag wordt opgeblazen maar dat lukt me niet.... ben jij daar al voorbij gekomen??
Rick

Afbeelding
Pieter de Vos

Ik weet niet of de pc en X-Box versies identiek zijn, maar ben idd wel bij een brandstofopslagplaats geweest, en moest daar ook die vliegtuigen naar beneden halen, was niet op een trein, wel bij de russen. Daarna moet je door een stad en uiteindelijk moet je al het afweergeschut op een gebouw uitschakelen, en is het level meteen voorbij. (denk toch dat pc en x-box versies anders zijn).

Grtz: Pieter
John Canton

Bericht door John Canton »

Hi Pieter

Hehe..lijkt me wel een leuke game.... :D
Is dat voor de X-Box of ook voor de X-Box 360 ?
Ik ben op dit moment met CaD III bezig op de 360...ook erg leuk.
Alleen weer wat weinig Level`s met Tank`s.... :cry:

Greetz...grrr....
Rick Braat
Contacteer:

Hey John,

De mooie graphics maken dit toch weer goed :mrgreen:
Rick

Afbeelding
John Canton

Hoi Rick...

Jaja...valt eigenlijk toch wel wat tegen....
Het ziet er allemaal best goed uit hoor...begrijp me niet verkeerd,maar ik speel ook "Gears of War " op de 360....en als je dat eenmaal gewend bent...Gears is toch wel tot nu toe het mooiste wat ik gezien heb,had dat ook van CaD III verwacht....maargoed.
Er zit 1 Level in CaD III met een poolse Firefly in.....dat is echt goed,jammer dat ze er niet nog wat meer Levels aan toegevoegt hebben.

Greetz....grrr...
Pieter de Vos

Ik heb dus de "normale" X-Box game, of die backwards compatible is met de 360 durf ik zo niet te zeggen.

Grtz: Pieter
John Canton

Dank Pieter...

Best leuk zo`n X-Box of niet... :D
Had hiervoor ook eentje,ben uiteindelijk naar de 360 overgestapt,maar daar zijn nog niet zoveel Games voor beschikbaar....valt een beetje tegen.
Speel je ook wel eens Halo II... ? :wink:
Die heb ik wel nog en die blijft ook erg leuk ! :D

Greetz...grrr..
Pieter de Vos

Hoi John,

Halo heb ik idd ook veel gespeeld, maar kom de laatste tijden niet zo veel meer tot gamen, zit in de vol contineu diensten, en als ik dan vrij ben is meestal de pc, of de tv bezet door mijn dochters of wederhelft :cry: :wink:
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast