Final battle in Zetten (van 2006)
-
Arno Lommers
Aha. Dat klinkt inderdaad erg logisch en leuk. Zijn de " legers" redelijk in evenwicht? Dat er niet veel meer geallieerden zijn dan Duitsers, want dat zou oneerlijk zijn lijkt me, of valt dat mee?
Zodra ik mijn nieuwe Tiger (waar ik op dit moment op zit te wachten) helemaal af heb, een battle unit heb geinstalleerd en een 40 Mhz zender heb aangeschaft (nu heb ik een 35 Mhz, maar ik wil een 40 Mhz aanschaffen als er een financiele meevaller komt), wil ik lid worden van de club en eens een battle meemaken.
Zodra ik mijn nieuwe Tiger (waar ik op dit moment op zit te wachten) helemaal af heb, een battle unit heb geinstalleerd en een 40 Mhz zender heb aangeschaft (nu heb ik een 35 Mhz, maar ik wil een 40 Mhz aanschaffen als er een financiele meevaller komt), wil ik lid worden van de club en eens een battle meemaken.
- jan vd poel
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Dag Arno,
het evenwicht is meestal helemaal zoek.
In werkelijkheid was er een overwicht van bijna 10 op 1 in het voordeel van de Geallieerden. (lees Amerika).
Bij ons zijn er meestal meer duitse voertuigen.
We proberen dan ook om zelf een evenwicht te zoeken (bijv. 4D tegen 6A of 5 tegen 5).
Groet,
Jan
het evenwicht is meestal helemaal zoek.
In werkelijkheid was er een overwicht van bijna 10 op 1 in het voordeel van de Geallieerden. (lees Amerika).
Bij ons zijn er meestal meer duitse voertuigen.
We proberen dan ook om zelf een evenwicht te zoeken (bijv. 4D tegen 6A of 5 tegen 5).
Groet,
Jan
Wie vrijheid opoffert voor veiligheid is beiden niet waard.
(Benjamin Franklin)
(Benjamin Franklin)
- Niels Jansen
- Contacteer:
-
wesley oosterbosch
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
-
Rob Wernars
- BTN Erelid