Slagveld in Overloon

Plaats hier uitsluitend foto's van je tanks en evenementen.
Discussies zijn op dit forumdeel niet toegestaan.
Plaats reactie
Theo Andriessen

Slagveld in Overloon

Bericht door Theo Andriessen »

Afbeelding

Vanmorgen was ik verbaasd zoveel BTN leden er al waren voor 't museum bezoek.
Was ook beslist de moeite waard.

En daarna de slag georganiseerd door John en wederhelft :? :?: denk ik :wink:
Was keurig verzorgd, heb behoorlijk gereden, accu van de Pershing was echt uitgeput.
Ook lekker vals gespeeld tegen de kids van Willem :twisted: was een behoorlijke gezins uitbreiding :lol:
Helaas weinig echte battle, miste een paar commandanten :wink:
Verder een paar boekjes gescoord, Niek zijn Unimog project opgehaald.

Weer een top meeting in 't rijtje van dit jaar :lol:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Theo Andriessen op 22 okt 2006, 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Martin Noorloos

Bericht door Martin Noorloos »

Leuke foto's! Volgende keer wel in het park rijden hoor! Mooie ondergrond en heuveltjes die we daar kunnen pakken!

Pannenkoekenhuis is ook een tip :lol:

Martin
Theo Andriessen

Hoi Martin,

Er zijn volgens mij ook contacten gelegd met 't museum, dus wie weet :lol:
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Theo Andriessen schreef:Er zijn volgens mij ook contacten gelegd met 't museum, dus wie weet :lol:
Wie van jullie wilden ze er in zetten dan ? :twisted: :wink:
Theo Andriessen

Hoi Hugo,

Tja, Marshall museum was nog opzoek naar oud leger transport busje :twisted:
Incl bestuurder, wij hebben jou vrijwillig aangemeld :lol: :lol: :lol:
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

Ok dan, heb ik straks eindelijk wat magazijnruimte :D
Theo Andriessen

Da's dan 't voordeel, want 't is inderdaad erg vol bij jou thuis :lol:
Hugo Jong

Bericht door Hugo Jong »

We dwalen nu wat af richting Kadi-tent maar sinds jouw laatste bezoek (en dat van Robert overigens want die kwam Zaterdagmorgen ook midden in de puinhoop binnen) hebben we wat kasten verplaatst en ge-her-reorganiseerd (en de Stuart en die beide grote Hummers op een andere plek, beide gitaren ook op een andere plek) waardoor het nu echt wat leger lijkt maar toch nog net zo gevuld is, nu alleen dat kastje wat tijdelijk midden in de kamer staat nog ff kwijtraken ;-) de voorraad boven van kleding en zo staat nu bijna tot aan het plafond maar dat was toch al zo :?
Sebastian Heer

Bericht door Sebastian Heer »

Hi Panzerfans
Nice Pictures, nice Tanks, nice meeting!!! :D
That meeting was really cool!!! 8)
We, the "Panzerfreunde Kreis Aachen" had a lot of fun, by driving Tanks with the BTN-Members! :D

Maybe we'll see you in Aken on our next big meeting...you're all welcome!

Totziens
Sebastian
Geert-Jan van Glabbeek

Bericht door Geert-Jan van Glabbeek »

Hoi allemaal en bedankt.
Ik heb zelf nog geen tank, ben wel al jaren een RC bouwer. Vooral een 1:16 Panther G spreek mij aan, maar ja probeer er maar eentje te vinden (betaalbaar :) ). Past mooi bij mijn interesse voor de 107 panzer brigade en mijn voorliefde voor VW Kübel-,Schwimmwagen en Commandeur (kevers)

Dus heel mooi dat ik toevallig las dat jullie ook in Overloon zouden zijn. Nou ik met de kids, vrouw en mijn vader en moeder er naar toe. Maar wat bleek niemand wist in het museum ergens van, zelf een lid van jullie zag er verdwaald uit in het restaurant :?
Mijn vader heeft toen iedereen maar aangesproken en uiteindelijk kwam zelfs de directeur eraan. Deze wist ook van niets, ik zei nog tegen hem "het trekt wel aardig wat extra publiek toch". Bleek overigens wel dat er veel meer mensen speciaal hiervoor waren gekomen maar het ook niet konden vinden (ook mensen die van niets wisten, maar het zeker wilden zien :lol: )

Wat bleek uiteindelijk (na het bezoek aan de nieuwe hal etc.)......het was buiten het park bij de modelbouwzaak.

WE HEBBEN GENOTEN....PRACHTIG ALLEMAAL. Mijn jongens keken hun ogen uit.....en jawel zelfs de vrouw vond het mooi (ze vondt het wel veel lawaai :twisted: )
In de modelbouwzaak kwamen we weer de directeur van het museum tegen...dus ja misschien is er contact gelegd met jullie (ik denk zelf ook dat het binnen het park in het zand nog mooier lijkt)

Helaas mijn geliefde Panther niet gezien, maar ik heb wel een paar ideeen (misschien dan maar een Heng Long ombouwen om te beginnen, o en een prop.Tamiya Kübel natuurlijk of maar meteen een Kirin Schwimmwagen ombouwen....misschien zo'n Revell 1:16 kever bouwdoos naar RC maken), ach ik ga eerst maar de zolder opruimen :cry: .

pics4u:
Afbeelding
Die andere Kubel was ook mooi hoor :wink:
Afbeelding
Effe afkoelen
Afbeelding
Niet schieten....we blijven al op de stoep staan.
Afbeelding
Volgazzzzzz
Afbeelding
Woef wat een ding...die King
Afbeelding
Mijn oudste vond de Tigers het mooist...helaas jongen eerst een Panther. :wink:
Niels Jansen
Contacteer:

Bericht door Niels Jansen »

Hallo

Ik heb ook een 4tal fotos gemaakt en toen waren de batteryen op.
was vergeten ze op te laden.
Maar ja beter die bateryen dan die van de tank.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Niels
1x Leopard 2a6. Regiment Huzaren van Sytzama, 11 TnBat. 1ste plt B-esk TankNmr: 12
1x Panther late G Panzergruppe"Kaiser'' Nmr: 315
Jeffrey Damen

Bericht door Jeffrey Damen »

van wie is die winkel eigelijk :D ??

want daar ben ik laatst ook nog geweest toen ik van dat museum af kwam :) :lol:
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast