hoop als ik men könings tiger heb omgebouwd
Houten Brug (maar niet meer voor over de vijver)
-
Bas de Haan
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
Hoi Adrie,
In eerste instantie natuurlijk bij een goede winkel waar ze skate-boards verkopen, maar ben bang dat het daar erg duur is.
In tweede instantie bij de bouwmarkt. Schuurpapier op de rol met een korrel van 120-160. Het liefste de waterproof uitvoering; voor de openlucht meetings
Nog sterker is schuurlinnen maar daarvoor zul je waarschijnlijk bij een technische groothandel moeten zijn.
Verlijmen gaat het beste met ordinaire Bison-Kit o.i.d.
De strookjes wel smaller maken dan de latjes. Op de scherpe kanten is de hechting minder goed.
In eerste instantie natuurlijk bij een goede winkel waar ze skate-boards verkopen, maar ben bang dat het daar erg duur is.
In tweede instantie bij de bouwmarkt. Schuurpapier op de rol met een korrel van 120-160. Het liefste de waterproof uitvoering; voor de openlucht meetings
Verlijmen gaat het beste met ordinaire Bison-Kit o.i.d.
De strookjes wel smaller maken dan de latjes. Op de scherpe kanten is de hechting minder goed.
Groetjes,
Ad
Ad
- Adrie Baak
- Contacteer:
Eerste aanpassing aan de brug, de rijstroken iets breder maken zodat de tanks met hun tracks tussen rijplank en reling komen vast te zitten en er weer vandaan kunnen sturen.

Moet nog wel gelijmd en geverfd worden uiteraard, weathering gaat vanzelf
Adrie

Moet nog wel gelijmd en geverfd worden uiteraard, weathering gaat vanzelf
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
-
Theo Andriessen
- Adrie Baak
- Contacteer:
Zo de rijstroken zijn aangepast en geverfd, de oprijstroken zijn van nieuw schuurlinnen voorzien.
De oprijstroken zijn door de toevoeging van twee keer 9 mm verbreed van 3.8 cm naar 7.5 cm.
Ik hoef met de Pershing lang niet meer zo te mikken om de brug op te komen. Ik hoop dat dat voor de andere tanks ook geld

Ik weet nu dat het beter was geweest als de rijstroken er niet op hadden gezeten, maar ik durf ze nu niet meer eraf te breken. Ben bang dat ik dan meer verniel.
Adrie
De oprijstroken zijn door de toevoeging van twee keer 9 mm verbreed van 3.8 cm naar 7.5 cm.
Ik hoef met de Pershing lang niet meer zo te mikken om de brug op te komen. Ik hoop dat dat voor de andere tanks ook geld

Ik weet nu dat het beter was geweest als de rijstroken er niet op hadden gezeten, maar ik durf ze nu niet meer eraf te breken. Ben bang dat ik dan meer verniel.
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
-
Michael Sandbergen
- Adrie Baak
- Contacteer: