2e poging figuur schilderen
-
harry hofstede
2e poging figuur schilderen
nog maar eens poging een fatsoenlijk figuur te schilderen.

-
Theo Andriessen
-
Hugo Jong
-
harry hofstede
het is een rottenführer kharkov van S&T.
ik ben begonnen met een laag flesh van tamiya xf 45,daarna een wash met yellow oker(olieverf) daarna een wash met burnt umber,het teveel aan wash verwijderd met een wattenstaafje.updates volgen evenals foto´s.
helaas heb ik de ogen verknoeid,ik wou ze wat mooier,beter maken,dat ging dus mis.
ik ben begonnen met een laag flesh van tamiya xf 45,daarna een wash met yellow oker(olieverf) daarna een wash met burnt umber,het teveel aan wash verwijderd met een wattenstaafje.updates volgen evenals foto´s.
helaas heb ik de ogen verknoeid,ik wou ze wat mooier,beter maken,dat ging dus mis.
- Adrie Baak
- Contacteer:
Hoi Harry,
Ben er nog niet uit of ik de wash nu mooi vindt of niet
, maar ja dat blijft persoonlijk natuurlijk. Het maakt wel een enorm verschil met de flat flesh die je er als eerste opgezet hebt.
En dat ene oog, gewoon zo laten. Hij hebt al flink gemat in de kroeg
vandaar dat dichtgeslagen oog
Adrie
Ben er nog niet uit of ik de wash nu mooi vindt of niet
En dat ene oog, gewoon zo laten. Hij hebt al flink gemat in de kroeg
vandaar dat dichtgeslagen oog
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
-
Theo Andriessen
-
harry hofstede
iedereen heeft zo z´n eigen handigheidjes je moet alleen oppassen dat de pupillen niet te groot worden.
http://www.twenot.nl/gino's.htm
http://www.twenot.nl/gino's.htm
-
Theo Andriessen
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
harry hofstede
-
Michael Sandbergen
-
Peter Oitmann
Hoi modelbouwers,
als er mensen zijn die liever hun figuren liever geschilderd door een ander willen hebben omdat men het te moeilijk vind wil ik wel voor jullie doen. Oordeel zelf ff naar foto's van de figuren die op mijn tiger 1 staan.
Deze staan in de rubriek vraag & aanbod. Mocht je na het zien van mijn geschilderde figuren intresse hebben stuur dan maar ff een mailtje naar mij.
Groet Peter Oitmann
Nou ziet er gelikt uit hoor!! Ik heb het ook geprobeert maar heb de hoop opgegeven.
Die van mij kregen kikkerogen of waren plots varkens roze
Ik heb er nog 2 liggen die in elkaar moeten worden gezet en dan schilderen
Zie er nu alweer tegen op
Maar die van jouw zien er klasse uit
Gr Mike[/quote]
als er mensen zijn die liever hun figuren liever geschilderd door een ander willen hebben omdat men het te moeilijk vind wil ik wel voor jullie doen. Oordeel zelf ff naar foto's van de figuren die op mijn tiger 1 staan.
Deze staan in de rubriek vraag & aanbod. Mocht je na het zien van mijn geschilderde figuren intresse hebben stuur dan maar ff een mailtje naar mij.
Groet Peter Oitmann
Nou ziet er gelikt uit hoor!! Ik heb het ook geprobeert maar heb de hoop opgegeven.
Die van mij kregen kikkerogen of waren plots varkens roze
Ik heb er nog 2 liggen die in elkaar moeten worden gezet en dan schilderen
Zie er nu alweer tegen op
Maar die van jouw zien er klasse uit
Gr Mike[/quote]