Willem Reij schreef: Het enige dat ik probeerde te doen is het forum to the point te houden en als we het dan nu ook al over heftafels gaan hebben die we bij Tamiya of Bandai tanks nooit van z'n leven nodig hebben.
Voor de duidelijkheid;ik gebruik zo nu en dan zelfs een heftruck
alleen wil ik dus de mg42
nou is de vraag of julie intressen hebben in de duitser?
dan bied ik 25 en alstie akkord gaat dan heb ik dus de mg42+pop maar ik weet dus niet of jullie hem nodig hebben
Een standbeeld ? Idee . Wordt alleen een beetje groot ben ik bang.
Ik heb geen idee of Chris interesse heeft. Hij heeft voor zijn Armortek een zgn. animatronics commandant die via RC beweegbaar is. Chris is trouwens even off-line, zijn computer is opgeblazen
Hoi Jeffrey. Ik ben niet meer op zoek naar Otto 1/6, ik heb hem nog wel gehad in mijn verzameling. Ik kan wel aan een MG 42 schaal 1/6 komen als je er een wil hebben. Groetjes Chris
Met het bouwen van de Tiger schiet het niet op door de warmte en vakantie zijn we nog niet verder gegaan. Van de week is wel mijn RC figuur van Vince Abbott binnen gekomen. We zullen hem binnenkort even uit proberen. Morgen zal ik even wat foto's van de figuur posten. Groetjes Chris ps Jeffrey is het nog gelukt met je MG 42 schaal 1/6
Het is altijd handig dat er nog custommade spullen worden gemaakt. Hier mijn nieuwste aanwinst een toolbox van Tim Catton daarnaast ligt het model van Armortek. Groetjes Chris