Cross tank maken
-
Marc Methorst
Er zijn verbrandingsmotoren die meer kracht hebben, maar om met één motor twee rupsbanden aan te drijven (en ook nog te kunnen sturen) is nog veel lastiger dan met 2 elektromotoren.
Ik had een link naar uitleg over de werking van tankdifferentieels maar die is dood, dus daar kan ik je niet aan helpen.
Als laatste opmerking: kijk eens rond op www.rctankcombat.com (is wel in het Engels), bekijk de foto's en het archief van de mailinglist en je vindt antwoord op al je vragen.
Ik had een link naar uitleg over de werking van tankdifferentieels maar die is dood, dus daar kan ik je niet aan helpen.
Als laatste opmerking: kijk eens rond op www.rctankcombat.com (is wel in het Engels), bekijk de foto's en het archief van de mailinglist en je vindt antwoord op al je vragen.
-
R. van Zanten
- Ad Wouterse
- BTN Site Admin
- Contacteer:
-
Marc Methorst
Nee, maar dat is ook een geweldige site!Bedoelde je misschien deze site http://www.rctransmission.com/ ?
Ik gaf de rctankcombat site omdat daar alles te zien is over hoe je van hout & zo tanks bouwt.
-
R. van Zanten
- Stefan van Dermearschalk
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Stefan van Dermearschalk op 02 sep 2006, 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
-
R. van Zanten
-
wesley oosterbosch
hallo roy
misschien dat je een rupsvoertuig kan maken die niet komt vast te lopen
nikko had zon ding ook maar dan met wielen(weet niet meer hoe die heet)
dat als tie tegen een stoeprand oprijd, dat hij dan gewoon ''omrolt en weer gewoon verder rijd"
zeg maar, dat de rupsbanden uitsteken, en zorgen dat het chassie niet verder uitsteekt dan de rupsbanden
ik hoop dat je het ongeveer snapt wat ik bedoel
groeten
misschien dat je een rupsvoertuig kan maken die niet komt vast te lopen
nikko had zon ding ook maar dan met wielen(weet niet meer hoe die heet)
dat als tie tegen een stoeprand oprijd, dat hij dan gewoon ''omrolt en weer gewoon verder rijd"
zeg maar, dat de rupsbanden uitsteken, en zorgen dat het chassie niet verder uitsteekt dan de rupsbanden
ik hoop dat je het ongeveer snapt wat ik bedoel
groeten