Cross tank maken
-
R. van Zanten
Cross tank maken
Hallo allemaal
Ik ben al redelijk bekend met modelobouw maar ik heb nog nooit wat gekocht terwijl ik er wel wat van af weet maar dat komt denk ik ook omdat ik nog 16 ben en ook veel geld uitgeef aan computers en brommers enz. Maar goed ik wil een rupsband voertuig (dus geen tank gewoon een simpel houten onderstel met rupsbanden en 2 electro motoren) om mee te crossen door het bos wie kan mij helpen wat voor onderdelen ik moet kopen en hoe ik aan mijn wielen en tracks kom.
Groet Roy
Ik ben al redelijk bekend met modelobouw maar ik heb nog nooit wat gekocht terwijl ik er wel wat van af weet maar dat komt denk ik ook omdat ik nog 16 ben en ook veel geld uitgeef aan computers en brommers enz. Maar goed ik wil een rupsband voertuig (dus geen tank gewoon een simpel houten onderstel met rupsbanden en 2 electro motoren) om mee te crossen door het bos wie kan mij helpen wat voor onderdelen ik moet kopen en hoe ik aan mijn wielen en tracks kom.
Groet Roy
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
nou kerel
ik denk dat deze tanks daar totaal niet voor geschikt zijn
het zijn schaal modellen en geen "cross wagens"
geeft niet want die vraag horen we veel
ik weet dat er een kit isvan een sneeuwmobiel
vraag me niet de naam of merk want die weet ik niet
ik denk dat je beter daar achteraan kan gaan
die is er namelijk speciaal voor gebouwd
succes verder
ik denk dat deze tanks daar totaal niet voor geschikt zijn
het zijn schaal modellen en geen "cross wagens"
geeft niet want die vraag horen we veel
ik weet dat er een kit isvan een sneeuwmobiel
vraag me niet de naam of merk want die weet ik niet
ik denk dat je beter daar achteraan kan gaan
die is er namelijk speciaal voor gebouwd
succes verder
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
-
R. van Zanten
nee maar ik bedoel gewoon alleen een onderstel maken weten jullie hoe dat moet of kan je met zoon onderstel niet door het bos crossen ik bedoel 2 electro motoren zijn toch wel sterk genoeg.
en trouwens ik wil geen tank maken alleen een onderstel dan is het toch geen tank. En ik wil hem maken he niet compleet kopen gewoon een houten onderstel zoals je al gelezen had.
groet Roy
en trouwens ik wil geen tank maken alleen een onderstel dan is het toch geen tank. En ik wil hem maken he niet compleet kopen gewoon een houten onderstel zoals je al gelezen had.
groet Roy
-
Reinier Zwanink
- Contacteer:
dat begrijp ik Roy
maar wat ik ermee bedoel is dat ze "realistisch" gebouwd zijn en daarom veel plastic onderdelen hebben
voor zoiets als wat jij wil doen advieseer ik je echt om iets in "full metal" te doen
als je het toch wil proberen zou ik een KT hull of oude leopard kiezen
deze hebben aardig wat metaal erin zitten
alleen weet ik van 1 dat hij dat met een leo1 heeft gedaan en nu toch steeds meer problemen krijgt ermee
ik hoop dat je hier meer aan hebt
maar wat ik ermee bedoel is dat ze "realistisch" gebouwd zijn en daarom veel plastic onderdelen hebben
voor zoiets als wat jij wil doen advieseer ik je echt om iets in "full metal" te doen
als je het toch wil proberen zou ik een KT hull of oude leopard kiezen
deze hebben aardig wat metaal erin zitten
alleen weet ik van 1 dat hij dat met een leo1 heeft gedaan en nu toch steeds meer problemen krijgt ermee
ik hoop dat je hier meer aan hebt
Coming Up:
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
* RSO restore project
* RC demag (2.0)
* Panzerwerfer 42
-
Johan van den Hoven
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
Bij Conrad kan je losse tracks, aandrijfwielen en looprollen bestellen.
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... nrad_P.pdf
http://www.produktinfo.conrad.com/daten ... nrad_P.pdf
Gr,
Tuur.
Tuur.
-
R. van Zanten
ik dacht aan 40 cm lang ofzo maar ik bedoel een houten onderstel met 2 motoren en tracks en dat het water dicht wordt hoe zorg ik hier voor dit heeft eigenlijk niks met de tanks waar jullie meerijden te maken maar gewoon hoe zoon onderstel van een tank werkt en in elkaar zit zou iemand anders aub een foto kunnen laten zien dat zijn koepel er af is en dat je de binnekant kan zien
alvast bedankt
alvast bedankt
-
Michael Sandbergen
-
R. van Zanten
-
R. van Zanten
-
Michael Sandbergen