Kingtiger -KennyKong Tracks

Voor technische vragen en handige tips
Plaats reactie
Gijs Briene

Kingtiger -KennyKong Tracks

Bericht door Gijs Briene »

Nog even Tom zijn verhaal over de Kenny Kong Kingtiger tracks.
Tom had ook problemen met het rijden op kk tracks,net als die andere mensen bij BTN met kk tracks.tijdens het na zien van de tracks bleek dat de tracks rond waren buiten zijde bol binnen zijde hol :?:
Na wat meet werk van de res delen hadden wij verschilen van 0.1 tot 0.3mm aan de buiten zijde van een track deel aan de binnen zijde van 0.1 tot 0.5 mm verschil en de in de breete zat ook verschil ook ten opzichte van de orginele tracks, en dat los je met het omdraaien van de pennen niet op dat weet ik zeker dat is gel.. :oops: 0.5 mm bij EEN :shock: trackdeel los je niet op met een pen ,dus met Hugo overleg stuur ales maar op naar Axel
zei Hugo,alles opgestuurd Op 26-05-06 naar Axel en een brief en een mailtje er achter aan met het verzoek voor nieuwe tracks.
we hebben nog steeds niets gehoord of gezien :shock: !!ook geen l.. verhaal :oops:
Nog een paar keer aan Hugo gevraagd of hij al wat had gehoord en ook nog niets bekend.
ik vind dit wel erg lang duren ik denk dat Tom zijn 199,95 FFFffft :cry:
kwijt is nu mag een hobby geld kosten maar op deze manier gaat het wel erg snel na er twee keer mee te hebben gereden hij moet er ook hard voor werken net als iedereen
Hoe zo garantie ,ja tot hun brieven bus daar lijkt het op :shock:
Dit is Tom Zijn ervaring met Kingtiger tracks van Kenny Kong
Ik denk dat Tom gaat sparen voor Stella tracks
volgens mij rijden er al BTNs mee rond
MVG
Gijs en Tom

l
Laatst gewijzigd door Gijs Briene op 16 jul 2006, 11:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Robert Winkelhuis
Contacteer:

Bericht door Robert Winkelhuis »

Hallo allemaal,

Voordat er gesproken wordt van geld kwijt lijkt het mij eerst verstandig op de eerst volgende beurs axel te confronteren met de tracks.
Als hij kan laten zien dat op zijn model de tracks normaal lopen wordt het verhaal anders.
Uiteraard is het niet de bedoeling 200 eurie uit te geven voor tracks die niet passen.
In Munster was Axel er van overtuigd dat het probleem bij ons ligt.
Misschien is de lucht bij ons wel te vochtig.
Ik ga toch naar de meeste beurzen heen dus wanneer het zo ver is geef ze maar mee.

m.vr.gr.

Robert
John Canton

Bericht door John Canton »

:D :D Hoi Gijs

Ben geschokt :shock:
Doe al een paar jaar rechtstreeks zaken met Axels,al veel gekocht.
En ik moet zeggen nog nooit problemen gehad.
Bernd of Axel Schulze zijn altijd bereid om een stukje extra service te leveren,
dus vandaar dat ik zo verbaasd ben.
Maar je hebt absoluut gelijk hoor 199 Euro is gewoon veel geld voor een,
stel Metaltracks,en dan zou je toch iets goeds mogen verwachten
Waarom bel je ze niet persoonlijk,en leg hun het probleem nogmaals uit?
Tel:0049-5572999982

Greetzz John
Gijs Briene

Robert,
Wij hebben alles 26-05-06 opgestuurt naar Axel volgens mij hebben ze daar geen schuifmaat
En van Hugo gehoord
dat de tracks aangekomen zijn voor de rest niets gehoord
Laatst gewijzigd door Gijs Briene op 16 jul 2006, 10:46, 1 keer totaal gewijzigd.
erik arens

Bericht door erik arens »

Hoi gijs

Heb net met axel aan telefoon gezeten en gevraagt hoe het met jou tracks zat en hij heeft gezegt dat ze nog bij hem zijn en er vandaag naar gaat kijken en ze dan maandag of dinsdag opstuurd naar hugo!!

Greetz erik
Gijs Briene

John,
Ik denk dat er het zelf ook niet weten
Volgens mij is een brief en een mailtje toch wel voldoende of ze moeten geen com hebben
maar als het nog langer duurt ga ik ook nog maar eens bellen naar de heimat
groet
Gijs
Gijs Briene

erik arens schreef:Hoi gijs

Heb net met axel aan telefoon gezeten en gevraagt hoe het met jou tracks zat en hij heeft gezegt dat ze nog bij hem zijn en er vandaag naar gaat kijken en ze dan maandag of dinsdag opstuurd naar hugo!!

Greetz erik
Das heel mooi Erik wist niet dat er ook op zondag naar de heimat gebelt kon worden. heb jij dat speciaal voor mij gedaan :?: ben benieuwt wat er uit komt { kijk even in pmbox}
Gegroet :roll:
Gijs
John Canton

:D :D Hoi

Tuurlijk kun je Axels zondag,s bellen
Kijk,dat is nou precies wat ik bedoel,dat stukje extra 8)

greetz John
Marcel Rientjes
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Marcel Rientjes »

:evil: Nou John meld je maar eens met een serieus probleem, zou je dan ook dat stukje extra krijgen, ik hoop het voor jou maar ik heb het NIET gekregen ,totale ontkenning van de problemen .
Ik heb ook rechtstreeks met Axel wat gedaan Hij heeft bv. de vertraging ombouw voor de panzer IV gedaan die niet goedkoop was ,maar hierbij moest ik hem betalen natuurlijk , nu melden verschillende mensen problemen en dan wordt er een gigantiche muur van ontkenning /en vage argumenten gebouwd :cry: want dan kom je immers hun aan de centen!
dus ik ben benieuw hoe het gaat met de tracks van Gijs
Ik denk net als bij mij je moet ze schoonmaken pennen er andersom in deze netjes lijmen met locktide en dan normaal rijden. waarschijnlijk zal ie een stukje voorgemonteerd er bij doen.
maar het probleem blijft de maatvoering.
Gr Marcel
luttenmountain
Gijs Briene

Marcel Rientjes schreef::evil: Nou John meld je maar eens met een serieus probleem, zou je dan ook dat stukje extra krijgen, ik hoop het voor jou maar ik heb het NIET gekregen ,totale ontkenning van de problemen .
Ik heb ook rechtstreeks met Axel wat gedaan Hij heeft bv. de vertraging ombouw voor de panzer IV gedaan die niet goedkoop was ,maar hierbij moest ik hem betalen natuurlijk , nu melden verschillende mensen problemen en dan wordt er een gigantiche muur van ontkenning /en vage argumenten gebouwd :cry: want dan kom je immers hun aan de centen!
dus ik ben benieuw hoe het gaat met de tracks van Gijs
Ik denk net als bij mij je moet ze schoonmaken pennen er andersom in deze netjes lijmen met locktide en dan normaal rijden. waarschijnlijk zal ie een stukje voorgemonteerd er bij doen.
maar het probleem blijft de maatvoering.
Gr Marcel
ik denk dat wij de koe behoorlijk bij de hoorns hebben Marcel
kijk even in je mailbox
Groet
Gijs
Laatst gewijzigd door Gijs Briene op 16 jul 2006, 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.
erik arens

Bericht door erik arens »

Hey gijs

Ik had axel toevalig aan de foon en ja ook wel spiciaal gevraagt voor jou!
Ik kan axel ook in het weekend en dan zondags gewoon bellen!!!
Ik heb geen P.M gekregen!!!
Greetz don eriko
John Canton

:D :D Hoi

Marcel/Gijs,ik kan jullie frustratie voor volle honderd procent begrijpen
Deze zogenaamde "track-toestand"is niet goed te praten.
Maar ik heb [gelukkig,op hout afkloppen] nog nooit problemen gehad.

Mijn persoonlijke menning is,is dat je aan een Rc tank zoals die van,
Tamiya en Bandai veel kunt verbeteren en vervangen,maar sommmige
zaken kun je soms,hoe onvolmaakt ze ook zijn,beter orgineel laten.
Vooral met gearboxes,eindaandrijvingen,wordt het dan enigszins,
"experimenteren"en kun je toch soms,[niet altijd] onverwachte problemen tegen komen.
Vaak zijn zulke spullen behoorlijk duur,[vooral door de arbeids uren]en dan is het bijzonder zuur,
waneer het niet naar behoren werkt.

Groeten John
Gijs Briene

z
erik arens schreef:Hey gijs

Ik had axel toevalig aan de foon en ja ook wel spiciaal gevraagt voor jou!
Ik kan axel ook in het weekend en dan zondags gewoon bellen!!!
Ik heb geen P.M gekregen!!!
Greetz don eriko
ik heb geprobeert een mailtje te sturen in de hoop dat jij nog roode decals voor winter uitvoering van panzer4 heb liggen en wat kruizen3x
groet
Gijs
Marcel Rientjes
BTN Clublid
Contacteer:

Bericht door Marcel Rientjes »

ik denk dat wij de koe behoorlijk bij de hoorns hebben Marcel
kijk even in je mailbox
Groet
Gijs
Hoi Gijs
Ik heb niets in mijn mailbox gekregen :cry:

heb je inmiddels je tracks al terug of een andwoord(om maar niet te vragen of er een oplossing isgekomen voor jou probleem)

gr Marcel
luttenmountain
Plaats reactie

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast