hej heb jij dat filmpje geupload?
want ik wil dat filmpje hebbe voor een "mod" voor call of duty
maar ik zou graag het origineel hebbe voor het beste geluid
AAAAAH,hoor die grote kat eens miauwen !!!
Heerlijk geluid,en een mooi filmpje,
Die chauffeur is duidelijk gewend om met de Königs-Tiger te rijden,als je ziet hoe gemakkelijk hij die dieplader oprijd !
Als je dit geluid nou met de Tamiya's vergelijkt klinken die veel te schetterig, viel me ook al op met de Tiger I van Bovington, de echte jongens maken minder lawaai dan de Tamiya's en klinken veel dieper van geluid.
Eens kijken wat er met het speakertje uitgevogeld kan worden als ik even tijd heb......
Nou ja,oude duitser.Het viel me gewoon op dat die cauffeur geen moeite met de breedte van de tank had.Ik ben zelf in het grondverzet werkzaam,
en als je dan ziet hoe sommige machinisten staan te stuntellen om hun machine op de dieplader te krijgen,de meesten hebben een paar keer nodig voor hun machine er mooi recht opstaat.
Niet moeilijk ??? Doe het hem maar eens na,met een 60-jaar oude,70 ton wegende beul van een tank !!!
Dat er iemand aanwijzingen geeft is logisch en wordt altijd gedaan,omdat je als bestuurder de breedte van het voertuig moeilijk kunt inschatten.
De tank steekt immers buiten de dieplader uit.
Rijden in een Königs-Tiger ? Echt comfortabel zal dat niet zijn,en we kennen de verhalen,even mis schakellen en dag eindaandrijving !
Er naar kijken en luisteren volstaat.
Ja Hugo,wat dat geluid betreft heb je gelijk.
Maar hoe wil je daar iets aan doen ?
Groeten,John
Laatst gewijzigd door John Canton op 11 jul 2006, 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Willem,
Om de lage tonen te krijgen moet je een goede basluidspreker hebben.
Het vervelende is dat de speakers niet in een 1/16 tank passen.
Vandaar dat Tamiya dus een speakerbox heeft gebruikt om nog enigzins lage tonen te hebben.
Dat is me duidelijk, maar misschien zijn de hoge tonen er uit te filteren zodat de lage en midden tonen wat meer naar voren komen zodat het lager lijkt. Misschien ook wat demping in het holle kastje?