en dit bespaart tijd
Bouw Konigstiger ausfuring B Sd.Kfz. 182 Porsche turm
-
Jeffrey Damen
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
Hoi Barry yep ik weet maar voor deze heb ik gekozen voor de plak van Tamiya
Persoonlijk vind ik bij zommige modellen de zimmerit te grof(maar dat is mijn smaak) ,dat vind ik dus helemaal niet mooi, ik heb deze plak foli ook bij mijn king gebruikt en na het dry brushen vind ik het wel oke.
Ik moet ook zeggen dat dat niet mijn sterkste punt is hoor ,maar ik heb bij Hugo millput besteld dus daar ga ik eens mee aan de slag ,mocht dit heel goed gaan kan altijd de foli er nog af
Ik ben ook al een beetje met lasnaadjes bezig geweest,Pfffff dat valt niet mee hoor.Dus mijn petje af zoals bv. jij & tuur (en de ander tankersnatuurlijk)dat doen met die lasnaadje en het zimmerit.
@ Jeffrey inderdaad gaat het plakken sneller (denk ik)
Gr Marcel
Persoonlijk vind ik bij zommige modellen de zimmerit te grof(maar dat is mijn smaak) ,dat vind ik dus helemaal niet mooi, ik heb deze plak foli ook bij mijn king gebruikt en na het dry brushen vind ik het wel oke.
Ik moet ook zeggen dat dat niet mijn sterkste punt is hoor ,maar ik heb bij Hugo millput besteld dus daar ga ik eens mee aan de slag ,mocht dit heel goed gaan kan altijd de foli er nog af
Ik ben ook al een beetje met lasnaadjes bezig geweest,Pfffff dat valt niet mee hoor.Dus mijn petje af zoals bv. jij & tuur (en de ander tankersnatuurlijk)dat doen met die lasnaadje en het zimmerit.
@ Jeffrey inderdaad gaat het plakken sneller (denk ik)
Gr Marcel
luttenmountain
-
harry hofstede
Persoonlijk vind ik bij zommige modellen de zimmerit te grof(maar dat is mijn smaak)
hoi marcel,het was toch de bedoeling van zimmerit om de afstand tussen staal en de magnetische mijnen te vergroten,dus hoe grover hoe beter.als je foto´s bekijkt van zimmerit is het behoorlijk grof opgezet.
maarja als je het niet mooi vind moet je het niet zo maken.
hoi marcel,het was toch de bedoeling van zimmerit om de afstand tussen staal en de magnetische mijnen te vergroten,dus hoe grover hoe beter.als je foto´s bekijkt van zimmerit is het behoorlijk grof opgezet.
maarja als je het niet mooi vind moet je het niet zo maken.
-
John Canton
Zimmerit zelf maken is vrij gemakkelijk,heb ik ook gedaan
op mijn Kö-Tiger en Tiger 1 Late
Simpel met Milliput en ...een luizen kammetje
Jawel ,even naar de drogist.
Krijg je hele mooie resultaten mee,
Zimmerit wordt hiermee mooi regelmatig maar ook weer niet te.
Ik gebruik de rode standaard miliput,die droogt niet zo snel,
laat zich makkelijk aanbrengen,en je kunt er hele mooie beschadigingen
in aanbrengen.
Waar de zimmerit wat grover met worden gebruik je gewoon even
een platte schroevendraaier.
Wel de miliput niet te dik aanbrengen!
Persoonlijk vind ik de Tamiya-foly niet zo mooi,maar dat is een,
kwestie van smaak.
groeten John
-
Jeffrey Damen
-
Jeffrey Damen
-
Jeffrey Damen
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
:DHoi Tankers
MmmmmmmmHhhh ik heb eigenlijk nog niet veel gedaan aan de porch, ben druk met werken met dit mooie weer
maaaaarr wat getest met de oude kenny tracks.
en natuurlijk de kleine vleugelmoertjes gemonteerd dankzij de snelle levering van Hugo

En dat plak zimmerit blijft lekker waar het zit, ieder z'n smaak.
Gr Marcel
MmmmmmmmHhhh ik heb eigenlijk nog niet veel gedaan aan de porch, ben druk met werken met dit mooie weer
en natuurlijk de kleine vleugelmoertjes gemonteerd dankzij de snelle levering van Hugo

En dat plak zimmerit blijft lekker waar het zit, ieder z'n smaak.
Gr Marcel
Laatst gewijzigd door Marcel Rientjes op 23 okt 2006, 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
luttenmountain
-
Theo Andriessen
Hoi Marcel,
Ook druk met alles
Wat de plak zimmerit betreft, zo passen jou beide Kings ook mooi bij elkaar
Misschien kan sjeffie zijn Kingtiger ook nog in een eigen topic plaatsen zodat we daar al zijn verrichtingen kunnen volgen.
Want die zijn beslist de moeite waard, ook die zimmerit ziet er goed uit
En zo blijft 't ook overzichtelijk
Ook druk met alles
Wat de plak zimmerit betreft, zo passen jou beide Kings ook mooi bij elkaar
Misschien kan sjeffie zijn Kingtiger ook nog in een eigen topic plaatsen zodat we daar al zijn verrichtingen kunnen volgen.
Want die zijn beslist de moeite waard, ook die zimmerit ziet er goed uit
En zo blijft 't ook overzichtelijk
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Marcel Rientjes
- BTN Clublid
- Contacteer: