Deze uitlaatjes komen uit Duitsland (net als de complete tank), volgens mij dezelfde shop als waar Barry zijn "mooie spulletjes" koopt professionalkits.
Is wel niet de goedkoopste, maar wel erg mooi (vooral voor de mindere doe-het-zelver)
Net zoals dit luikje en die ring (deze ring zat erbij, niet besteld of betaald)
A dat dacht ik al te zien dat uitlaatje kun je ook zo je rook unit op aansluiten,mooi hoor is ff kijken wat ze daar allemaal van leuks hebben.
gr Marcel
Er zit bij die uitlaat een m4 bout die je normaal gebruikt om de uitlaat aan de achterkant vast te schroeven.
IPV de bout heb ik hier dus een pijpje ingeschoven, voor de rook
Nu moet ik ook deze uitlaat covers nog monteren
Van Wecohe, nu zijn ze er sinds kort ook van Schumo, ben wel erg benieuwd hoe die er in 't echt uitzien
ja die spatborden zijn ook zeer mooi, passen deze ook op een jagd tiger, daar deze een verlengd chassis heeft ??
zoja kan hugo binnekort ook van mij deze order ontvangen
Marcel Rientjes schreef:
Maar Hugo heeft nog meer!!!!!!!!!
Gr Marcel
Na de aanvulling voor Theo die ik voor hem apart heb gelegd nog 1 setje ZUH18 over terwijl ik er vandaag 5 binnen kreeg.......maar ach, heb vandaag ook zes emmertjes op voorraad gekregen en die heb ik gelukkig allemaal nog
Maar ik ben blij dat Hugo zondag voor mij een setje meeneemt
En emmertjes heb ik nog genoeg maar misschien dat je iemand anders daar gelukkig mee kan maken
Vandaag de boeg MG gemonteerd en de MG42 incl menneke
Beetje veel putty nodig, ik heb een aantal verkeerde gaatjes geboord voor die glasvezel draad
Zoals al eerder vermeld, de MG 42 geeft dus ook licht, nu wil ik hem ook iets naar links en naar rechts laten bewegen
Met behulp van een servo en een heveltje lukt dit al aardig, nu nog de speling eruit halen
Helaas geen filmpje, dus maar even alleen de 3 uiterste standen gefotograveerd
En weer een klein testritje
Nu nog 't schakel schema van Arthur even opzoeken
En de servo delay van Conrad