Santa Fe Juni 2006
-
Martin Noorloos
Nou ik heb zo'n 300 foto's dus t zal wel ff duren met uploaden. En een filmpje van mijn ritje met Tuur in de M18 Hellcat. Was zeker een leuke ervaring!
Foto's komen nog wel, ben momenteel meer bezig met op opruimen van spullen en vooral het opzuigen van Santa Fe stof en zand wat inmiddels ook overal in mijn kamer ligt hahahah.
@ Mike, maakt niet uit man. Ben al lang blij dat jij heelhuids weer thuis bent gekomen, da's veel belangrijker. Hoop je de volgende meeting weer te zien, zal proberen de Pershing voor die tijd te spuiten.
Martin
Foto's komen nog wel, ben momenteel meer bezig met op opruimen van spullen en vooral het opzuigen van Santa Fe stof en zand wat inmiddels ook overal in mijn kamer ligt hahahah.
@ Mike, maakt niet uit man. Ben al lang blij dat jij heelhuids weer thuis bent gekomen, da's veel belangrijker. Hoop je de volgende meeting weer te zien, zal proberen de Pershing voor die tijd te spuiten.
Martin
-
Hugo Jong
Horror scenario op de Zondagmorgen.......gelukkig is alles goed afgelopen Mike !Mike Sandbergen schreef:Zo Tankers
Ziet er erg mooi uit allemaal!
Jammer genoeg kon ik er niet bij zijn door een ongeluk op de A2 met mijn auto in de hoofdrol!
Een vrachtwagen voor mij vond dat hij zijn lading met houten balken wel kon dumpen midden op de weg.
Resultaat een dikke balk door mijn voorraam aan de bijrijders kant.
Na 2 uur wachten kwam er eindelijk een takelwagen en na 3 en half uur was ik eindelijk thuis!![]()
Ik hoop dat jullie een hoop foto,s plaatsen dan zie ik er nog een beetje van.
PS: Martin sorry voor het ongemak man![]()
Gr Mike Sabe
Het ongemak en het wachten op de takel is peanuts, voor hetzelfde geld had die balk aan de linkerkant naar binnen gekomen en had jij in de takel gekund.
Doordat Martin vanmiddag vrij onverwacht weg is gegaan heb ik de tankjes voor Adrie nu weer hier staan
Ik zal proberen 9 Juli in Arnheim te zijn en neem dan de Tigermuggen wel weer mee.
Voor Robert en Hans heb ik er ook nog twee staan.
-
Martin Noorloos
-
Hugo Jong
Het waren met die hitte sowiezo twee zware dagen Martin, de tweede nog meer als de eerste omdat het zo drukkend warm was, ik moet Joling citeren "ik heb er de kracht niet meer voor".
We laten vannacht alles maar in de bus staan en morgen op het gemak maar weer uitladen.
Hoe zijn de anderen trouwens op de terugweg gevaren, in dit geval bijna letterlijk gezien de enorme hoosbuien onderweg.
We laten vannacht alles maar in de bus staan en morgen op het gemak maar weer uitladen.
Hoe zijn de anderen trouwens op de terugweg gevaren, in dit geval bijna letterlijk gezien de enorme hoosbuien onderweg.
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
Beetje weinig nachtrust maar dat haal ik komende week wel weer in.
Een gigantische hoeveelheid bezoekkers die onze modellen kwamen bewonderen.
Vooral het onverwachte ritje met de Hellcat was een indrukwekkende ervaring
En cocktail van hitte, stank van verbrandde olie en brandstof, op en neer geschud worden en vooral erg stoffig.
En dat allemaal in ruil met het zoontje van de eigenaar een halfuurtje met mijn tank te laten rijden.
Wel een munitiekistje verloren maar dat had ik er wel voor over.
Met andere woorden dank aan de organisatie van het Santa Fe festival en alle BTNers die aanwezig waren.
@ Hugo,
Geen last gehad van water. Het begon pas te regenen toen ik allang thuis was.
Gr,
Tuur.
Tuur.
-
Martin Noorloos
Wij hadden beter in zo'n DUKW naar huis kunnen rijden. Niet normaal hoeveel regen we onderweg hadden, vooral rond Utrecht ging het flink tekeer!
Ik had eigenlijk een plekje in de andere Hellcat geregeld (eigenaar Joost mocht dan met mijn tank rijden - mooie deal) maar die zat met een aantal gescheurde track connectors. Joost stuurde mij door naar Remco, eigenaar van de tweede Hellcat, die het geen probleem vond als ik met hem meereed. Hartstikke gaaf dus.
Martin
Ik had eigenlijk een plekje in de andere Hellcat geregeld (eigenaar Joost mocht dan met mijn tank rijden - mooie deal) maar die zat met een aantal gescheurde track connectors. Joost stuurde mij door naar Remco, eigenaar van de tweede Hellcat, die het geen probleem vond als ik met hem meereed. Hartstikke gaaf dus.
Martin
-
Hugo Jong
- Arthur Hermans
- BTN Clublid
- Contacteer:
- Adrie Baak
- Contacteer:
Zo, al met al een hele ervaring voor jullie geweest. Ik hoop er een volgende keer zeker bij te zijn.
@Mike
Jemig man, toch mazzel dat de balk aan de "goede" kant naar binnen gekomen is. Sterkte met de afhandeling van alles.
Alex is met z'n team tweede geworden op het NK, door een partijdige scheids, en een paar stomme fouten. Maar op zich ook een mooie prestatie.
Adrie
@Mike
Jemig man, toch mazzel dat de balk aan de "goede" kant naar binnen gekomen is. Sterkte met de afhandeling van alles.
Alex is met z'n team tweede geworden op het NK, door een partijdige scheids, en een paar stomme fouten. Maar op zich ook een mooie prestatie.
Adrie
'How many times da I have to tell ya...the right tool for the right job!'
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
M26 Pershing - Sherman M4A3E8 building in progres
- Adrie Baak
- Contacteer:
-
Victor de Waal
- Contacteer:
- Rick Braat
- Contacteer:
-
Martin Noorloos
Achtung!
Tank Destroyer commandanten Martin en Arthur presenteren u met trots..."The M18 Ride"
Starring:
Arthur Hermans
Martin Noorloos
Remco (de M18-eigenaar)
Also starring:
Een paar kleine smurfen
Twee onbekende re-enactors

Binnenkort in de bioscoop
This movie is rated 16 +
Martin
Tank Destroyer commandanten Martin en Arthur presenteren u met trots..."The M18 Ride"
Starring:
Arthur Hermans
Martin Noorloos
Remco (de M18-eigenaar)
Also starring:
Een paar kleine smurfen
Twee onbekende re-enactors

Binnenkort in de bioscoop
This movie is rated 16 +
Martin
Laatst gewijzigd door Martin Noorloos op 05 jul 2006, 11:24, 1 keer totaal gewijzigd.